Wat zou er gebeurt,zijn als duitsland had gewonnen.
- irish guards
- Lid
Wat zou er gebeurt,zijn als duitsland had gewonnen.
Wat zou er dan,gebeurt zijn als duitsland,had gewonnen? 

-
- Lid
- irish guards
- Lid
- irish guards
- Lid
-
- Lid
Doe dan even je huiswerk, want dat boek schreef hij voor de oorlog, en dat heeft hij geprobeerd in de oorlog waar te maken waarvan het meeste ook wel redelijk is gelukt, na de oorlog is Hitler niet in de gevangenis gekomen want hij heeft zelfmoord gepleegd. Dat is erg bekend en als je dat dus niet had geweten, dan weet ik het ook niet meer!irish guards schreef:Hitler kwam in de,gevangenis en schreef daar het boek wat hij zou willen na de oorlog
even een verhaal erbij: In de oorlog had Hitler zich aangemeld bij het leger, hij heeft het daar tot korporaal geschopt, na de oorlog heeft hij nog bij een partijtje gezeten die behoorde tot de relschoppers, daardoor kwam hij in de gevangenis. Daar had hij het wel makkelijk en het kwam goed uit, want daardoor kon hij Mein Kampf schrijven, en daarna volgt het jaren 30 verhaal maar dat staat daar nu even buiten!

- irish guards
- Lid
- Charly1975
- Lid
Re: Wat zou er gebeurt,zijn als duitsland had gewonnen.
Als Duitsland had gewonnen sprak ik nu beter Duits.irish guards schreef:Wat zou er dan,gebeurt zijn als duitsland,had gewonnen?
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- King tiger
- Lid
- Contacteer:
En droegen we allemaal een klein zwart snorreke
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- irish guards
- Lid
- Sjoerd
- Lid
Het onderwerp van dit topic is hoogst speculatief. Punt is dat we het niet weten en (in mijn ogen althans) gelukkig ook niet zullen weten.
Zoals we allemaal zien saat het topic dan ook niet echt aan, dus ik gooi het op slot.
Zoals we allemaal zien saat het topic dan ook niet echt aan, dus ik gooi het op slot.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose