Rusland in de 2e wereldoorlog

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Joogum

Rusland in de 2e wereldoorlog

Bericht door Joogum »

Hallo mensen,

Ik wou vragen of jullie wat informatie voor mij hadden over Rusland in de 2e wereldoorlog. ik wil veel informatie over:
Manschappen-hoeveel enz.
Industrie- Hoeveel wapens er werden geproduceerd.
Bevolking- Wat voor invloed had de oorlog op de bevolking, geboorte sterftecijfers enz.
Grondgebied- Wat gebeurde er met het grondgebied van Rusland.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik heb eel informatie nodig, ik heb natuurlijk al informatie maar meer is beter :) ik heb dit allemaal nodig voor school.

Groeten
Djogum
Mike.H
Lid

Re: Rusland in de 2e wereldoorlog

Bericht door Mike.H »

Joogum schreef:Hallo mensen,

Ik wou vragen of jullie wat informatie voor mij hadden over Rusland in de 2e wereldoorlog. ik wil veel informatie over:
Manschappen-hoeveel enz.
Bevolking- Wat voor invloed had de oorlog op de bevolking, geboorte sterftecijfers enz.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik heb eel informatie nodig, ik heb natuurlijk al informatie maar meer is beter :) ik heb dit allemaal nodig voor school.

Groeten
Djogum
Google eens op; Slachtoffers in de Tweede wereldoorlog ofzo. of Rusland in de Tweede Wereldoorlog.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Gegeven: 51 keer
Ontvangen: 93 keer

Re: Rusland in de 2e wereldoorlog

Bericht door asjemenou »

Joogum schreef:Hallo mensen,

Manschappen-hoeveel enz.

Groeten
Djogum
Hoi Djogum,

Misschien is deze mooie Russische website iets voor je; http://english.pobediteli.ru/
Plaats reactie