Ik concludeer dat jij het met Wilders eens bent Seyffardt?Seyffardt schreef:Gôh, zouden daar ook allemaal Wilders klonen zitten?NRC: "In de immigratielanden Amerika en Israël is de dubbele nationaliteit voor bepaalde hoge overheidsfuncties verboden.![]()
Zonder gekheid, het wordt allemaal weer als discriminatie afgedaan, maar zo vreemd is het blijkbaar allemaal niet. Alleen hier zien bepaalde elementen overal discriminatie in. Over paranoia gesproken
Mooi voorbeeld ook naar degenen die verplicht moeten inburgeren terwijl de hoogsten in den lande gewoon twee nationaliteiten mogen hebben!
Een paar vragen over deze reactie:
Wil je hier eens uitleggen wat/wie je hiermee aanduidt?Alleen hier zien bepaalde elementen overal discriminatie in.
Dit zijn, mijns inziens, twee verschillende zaken.Mooi voorbeeld ook naar degenen die verplicht moeten inburgeren terwijl de hoogsten in den lande gewoon twee nationaliteiten mogen hebben!
Ik ken mensen met een buitenlands paspoort die prima zijn ingeburgerd en ik ken mensen met een Nederlands paspoort die dat helemaal niet zijn.
De "mate van inburgering" staat dus los van het soort of aantal paspoorten....