gehandicapten

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
kevinboers

gehandicapten

Bericht door kevinboers »

hey wat voor gehandicapten werden er opgekapt in de 2de werldoorlog mensen die Verstandelijk gehandicapt waren of lichaanmelijk gehandicapt waren of alle bij en wat gebeurde er als die mensen werden op gekpakt door de duitser in de oorlog
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Re: gehandicapten

Bericht door Mike.H »

kevinboers schreef:hey wat voor gehandicapten werden er opgekapt in de 2de werldoorlog mensen die Verstandelijk gehandicapt waren of lichaanmelijk gehandicapt waren of alle bij en wat gebeurde er als die mensen werden op gekpakt door de duitser in de oorlog
Verstandelijk gehandicapten dacht ik, lichamelijke gehandicapten werden ter werk gezet in fabrieken denk ik?

En ze werden vergast meestal in de concentratiekampen.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Kevinboers.
Zou je het nog eens willen proberen maar nu met ietsje meer taalgevoel?

Je bericht loopt over van de type- en/of spelfouten.
Verder is het gebruik van hoofdletters je totaal vreemd.
Je gebruikt het slechts éénmaal en dan nog wel, naar mijn mening, totaal willekeurig.
Tenminste... ik denk dat het willekeurig is want door het ontbreken van komma's en punten heb ik geen idee waar een zin begint en waar die eindigt.

Voordat het mis gaat of we elkaar verkeerd (gaan) begrijpen gooi ik dit topic in ieder geval op slot.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gesloten