Jij oordeelt zonder enige onderbouwing, je leest totaal niet wat ik schrijf, en je oordeelt over iets waar je blijkbaar totaal geen verstand van hebt!hendrik schreef: In ons land worden feestdagen van andere religies niet als vrije dag gegeven, dus ik vind het klinkklare onzin wat je nu allemaal beweert.
Uitleg op het bovenstaande:
Jij ziet niet wat er bij ons op school gebeurt: het vrij nemen met suikerfeest wordt in alle vormen aangemoedigd, door leraren, door de rectoren en we krijgen zelfs voorlichtingsvideos te zien over het belang van het vrijnemen met suikerfeest!
Het zal dan wel geen officiele vrije dag zijn(want daar kan ik weinig over zeggen) maar het feit dat ik erop aangekeken wordt als ik vrij neem met Goede Vrijdag vind ik verschrikkelijk, wetende dat vrijnemen door moslims met hun feesten juist aangemoedigd wordt!
En het feit dat de helft van Nederland niet weet wat Pasen betekent vind ik ook vreselijk! Maar dit is een logisch gevolg van het feit dat er door geen enkele instantie(op de kerk na, natuurlijk) aandacht aan besteed wordt! Onze eigen feesten zijn betekenisloos geworden! Met ramadan wordt er ruimschoots aandacht besteed aan deze islamitische traditie, door de publieke omroep, door de scholen en veel meer door het rijk betaalde instanties!
Hendrik, ik vraag je nu 2 dingen te doen voor je post:hendrik schreef:En daar wonen geen christenen? En een Dordrechtenaar kan niet weten, hoe een processie eruit ziet en dat een processie wel tot verkeersoverlast kan leiden? Voor een processie, moet op zijn minst even het verkeer, dat over de wegen, waarover de processie leidt, stilgelegd worden. Of je moet een processie in een kloostertuin houden, dat gebeurt ook.
1. lees wat er geschreven staat, en waar ik dus op gereageerd heb!
2. je 'common sence' laten werken, en niet pietluttig gaan doen.
Hopelijk hoef ik bovenstaande niet uit te leggen.

Triest vind ik het, dat onze eigen cultuur en tradities vervagen, vervagen en wegspoelen onder de 'tsunami der islamisering'