*zucht*kar 98k schreef:De agenten hoeven zich niet te genezen alleen diegene die een klap van die stok heeft gehad of pepperspray in zijn ogen heeft gekregen.
Het gaat niet om het letterlijke, het gaat om het idee...

Ja, leuk bedacht Leroy, maar die man heeft geen kans.Leroy schreef:Stel je voor dat hij wel een kans heeft, gaat hij straks terugvechten en/of wegrennen. Die agenten hebben dus goed gereageerd.
Sorry, maar een drugsdealer is voor mij het sinoniem voor een moordenaar, daar heb ik geen enkele compassie mee.Julian schreef:00:46! Sadisme heet dat.Seyffardt schreef:Zie hier een voorbeeldje waarin twee Britse agenten een drugsdealertje aan moeten houden.
http://www.youtube.com/watch?v=bhtXlx4JjjQ
Niemand kan die agenten nog wat maken, ze hebben daar het recht op omdat ze zich zogenaamd in extreme situaties bevinden. Maar zoiets is werkelijk nergens voor nodig en zeker niet wanneer je met z'n tweeën op hem zit, die man heeft geen enkele kans!
Ook een kleindenkend idee...Seyffardt schreef:Dat heb je als je in een betoging meeloopt. Als het uit de hand loopt wordt het een chaos en kan niemand op dat moment vaststellen wie wat doet. Overigens, in Nederland heeft de ME (oproerpolitie zeggen ze meen ik in Vlaanderen) wel degelijk nummers op de helm.
Simon schreef:Ook een kleindenkend idee...Seyffardt schreef:Dat heb je als je in een betoging meeloopt. Als het uit de hand loopt wordt het een chaos en kan niemand op dat moment vaststellen wie wat doet. Overigens, in Nederland heeft de ME (oproerpolitie zeggen ze meen ik in Vlaanderen) wel degelijk nummers op de helm.
Het liep niet uit de hand, er waren geen rellen, wij zaten op de tram, kijk maar naar het filmpje.
En nee geloof mij, ik heb geen enkele nummer gezien op een helm en heb er nog speciaal opgelet.