En in welke krant heb jij dat dan gelezen Mike? Ik gok de Telegraaf

Ga je persoonlijk beginnen?mannerheim schreef:Anders zou ik het niet schrijvenHMS Renown schreef:Dat geloof je nu toch zelf niet?![]()
Jaja, met het Iranese nucliaire programma is er niks aan de hand, dat toevallig een land met een ultra-anti-westerse regering nucliaire wapens bezit is voor ons totaal niet verontrustend, nee joh.HMS Renown schreef:Jij denkt toch niet dat de VS en UK even Iran gaan binnen vallen omdat er veel mensen worden vermoord of dat er gevaar is voor nuclair programma?
Dat moest je ook niet doen van Irak. De garde van Saddam stond ook héél hoog aangeschreven als elitetroepen. De Russen verwerven steeds meer invloed maar ik heb de indruk ( ik kan het fout hebben ) dat ze toch vrij goed met ons Europa en heel de Eu kunnen opschieten.Aramillo schreef:Sterker nog: India is al een vriend van "onze aller vriend VS"(van Janpietje dus)en heeft kernwapens(150 - 200). India krijgt civiele nucleaire techniek van de VS, in ruil voor grote fabrieken die alle grond uitputten.
Om maar even wat meer inzicht te geven in Nucleaire wapens(die worden zo vaak genoemd).
MET VERDRAG
Rusland: 16.000
Verenigde Staten: 8.500
GrootBrittanïe: 200
Frankrijk: 350
China: 100+
ZONDER VERDRAG
India: 100-200
Pakistan: 45-60
Israël: 120-200
N-Korea: 0
Iran en India zijn moreel niet met elkaar te vergelijken.
Iran bluft keihard. Ze kunnen alles zeggen, kunnen dreigen met nucleaire wapens(terwijl er geen Uranium-invoer is) en zomaar Britse soldaten gevangennemen....Iran kan zoveel omdat er zoveel landen afhankelijk van zijn. Net als de kwestie Rusland. Ruslands invloed neemt met de week toe. (kijk maar naar die oliecrisissen in Oost-Europa.
Een aanval op Iran zou Oost-Azïe helemaal losschudden. Een overwinning zou betekenen dat Amerika te veel olie in bezit krijgt.
Amerika heeft olie nodig en moet het ergens vandaan halen. Saudi-Arabïe gaat ook langzamerhand Russische invloeden binnenhalen.
Trouwens, onderschat die Iranïers militair gezien niet!
De Amerikanen maken inderdaad van een mug een olifant![/b][/quote]gamer0004 schreef:Er wordt wel zoveel gepraat over die nucleaire wapens, maar ze hebben er waarschijnlijk nog geen en áls ze ze hebben dan is hun technologie slechts ver genoeg om enkele omringende landen te raken. Israël zouden ze niet eens kunnen raken! Dus waarom maakt iedereen zich er zo druk over?