Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wat voor Iteliaanse tanks waren er? In Duitsland de Tigers, Panthers en de Panzer serie (en meer, maar dat ga ik niet opnoemen) de Engelsen hadden Churchill tanks enz. de amerikanen Shermans, maar de itelianen?
Mooi hoor...maar als je je registreerd, wordt het een stuk makkelijker om berichten te posten, en kunnen we makkelijker op je posts reageren, omdat je, als je geregistreerd bent, de mogelijkheid van PB's versturen hebt.
Ik weet niet, zo gaat het ook goed, maar ik denk dat ik me wel laat registreren. Hoe kan het eigenlijk dat ik gewoon reacties kan plaatsen? Dat hoort toch niet te kunnen?
In het verleden kon dat idd nog niet. Tegenwoordig dus wel, met als voornaamste reden dat vraagstellers iets kunnen verduidelijken zonder daar extra moeite voor te hoeven doen.
Het kan zijn dat ergens in een of andere faq of uitleg op dit forum of de site het nog fout staat aangegeven? In dat geval hoor ik 't graag.