Nucleaire Wapens en Technologie

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Julian schreef:Het zal de Amerikanen heus wel wat uitmaken of 'Uncle Sam' goed of fout is. Het probleem is alleen dat zij dat zelf niet weten, of dat denken te weten, maar er naast zitten. Zoals ik net al zei, Bush maakt de mensen eerst bang en speelt vervolgens de grote held en laat het Amerikaanse volk denken dat hij hun beschermt tegen een grote denkbeeldige bedreiging en stopt uiteindelijk het grote geld in zijn eigen zak (zo zie ik het tenminste). Er zijn mensen die het ook zo zien en er zijn mensen die Bush nogsteeds als de grote held zien, oa de vrijwillige militairen dus.
Dan wil ik wel weten hoe :). en het geld in eigen zak steken dat vind ik ook een ongegronde "beschuldiging" dus ik zou wel graag willen weten hoe jij aan deze info komt :).
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

Mike.H schreef:
Julian schreef:Het zal de Amerikanen heus wel wat uitmaken of 'Uncle Sam' goed of fout is. Het probleem is alleen dat zij dat zelf niet weten, of dat denken te weten, maar er naast zitten. Zoals ik net al zei, Bush maakt de mensen eerst bang en speelt vervolgens de grote held en laat het Amerikaanse volk denken dat hij hun beschermt tegen een grote denkbeeldige bedreiging en stopt uiteindelijk het grote geld in zijn eigen zak (zo zie ik het tenminste). Er zijn mensen die het ook zo zien en er zijn mensen die Bush nogsteeds als de grote held zien, oa de vrijwillige militairen dus.
Dan wil ik wel weten hoe :). en het geld in eigen zak steken dat vind ik ook een ongegronde "beschuldiging" dus ik zou wel graag willen weten hoe jij aan deze info komt :).
Hoe hij de mensen bang maakt? Hij riep de hele tijd dat er massavernietigingswapens in Irak waren, hij zou daar een stokje voor steken en ziedaar, de oorlog om Irak. Nu roept hij hetzelfde over Iran, en 3 keer raden wat daar zal gebeuren...
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Ik denk persoonlijk dat je daar geen mensen echt "bang" mee maakt, zeker in de VS niet.. in Israel dat is dan een andere vraag..

En Iran dat zal gewoon niet gebeuren, daar heeft hij denk ik ook niet de middelen voor..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Plaats reactie