Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
En om die reden wil je de scheiding van ons landje? Dat ze die gemeenschappen maar eens schrappen en 1 centrale regering in Brussel zetten... De belastingen zullen wel snel omlaag gaan en dan is Wallonie er zo terug bovenop.
Kerel, had ik het over splitsing?
Ik ben ronduit tegen een splitsing van België, ik gaf je gewoon een punt waar ik akkoord ga met VB. Dat wil overigens niet zeggen dat voorstander ben van het VB...
Fort Eben-Emael - Ils se battaient pour notre liberté Gids fort Eben-Emael
Je vraagt of ik "om die reden een scheiding wil van ons landje"... Groen! of OpenVLD zal dat alleszinds niet willen.
Trouwens, alle gewesten afschaffen... en dan? Van iedere burger verlangen dat hij de drie landstalen beheerst? Of schaffen we meteen ook de talen af, met z'n allen lekker Engels praten ofzo..?
Maar dit is wel offtopic, misschien verder in een appart topic danwel via PM
Fort Eben-Emael - Ils se battaient pour notre liberté Gids fort Eben-Emael
Topic afgesplitst van 'Durf maar iets slecht te zeggen over andere culturen...'.
Topic gesloten; topics over Vlaams Belang zijn er al genoeg. Als je verder wilt discussiëren daarover kan je in een ouder topic de draad weer oppakken.