ik KAN NIET MEER inloggen

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
jammer

ik KAN NIET MEER inloggen

Bericht door jammer »

Ik heb mijn email adres verandert nu kan ik dus niet meer inloggen op het forum kan iemand me helpen Jasper j
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

Je moet je account terug bevestigen omdat je je e-mail adres hebt veranderd ! :wink:
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Gast

Bericht door Gast »

Hoe doe ik dat ziej niks in me email ?

mvg
jammer

Bericht door jammer »

Ik denk dat ik het verkeerde email adrs heb gebruikt ofzo zie niks in me email box kan een moderator er voor zorgen dat ik weer kan inloggen?
jammer

Bericht door jammer »

Ik krijg de melding dat ik niet kan inloggen omdat me account is uitgeschakelt en neem contact op met de moderators
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Dan heb je inderdaad een ongelding email adres ingevoert, daarvoor zal je een van de admins moeten raadplegen.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
jammer

Bericht door jammer »

Helaaas en dat kan nog wel even duren en hoe kan ik contact met ze opnemen ik wil weer zo snel mogelijk terug op het forum.\
jammer

Bericht door jammer »

Erg raar want er staat wel dat het email adres wat ik op heb gegeven in gebruik is maar krijg het mailtje niet kan iemand mij A.u.b activeren.


dank u
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Stuur een mailtje naar proos@wo2.nl, dan komt het vanzelf goed, het helpt in iedergeval niet om iedere 5 min hier weer een reactie te plaatsen.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
JAMMER

Bericht door JAMMER »

Goed goed dan word het maar wachten.
helaas
jammer

Bericht door jammer »

Ik zag dat martijn online was dat is ook een admin dacht ik kan jij het voor me regelen?

mvg
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Stuur dan een mailtje naar het adres van die betreffende admin, waarschijnlijk kijkt hij namelijk niet in dit onderdeel...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Slotje.
Stuur alsjeblieft een mail naar een admin.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gesloten