Belgisch Spoorwegverzet wo2

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
gast

Belgisch Spoorwegverzet wo2

Bericht door gast »

Heeft iemand hier meer informatie over of een site?
okke
Lid
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Hallo gast,

Ik heb hier niet 'meer' informatie over of een site. Wel ben ik benieuwd naar jouw verhaal. Wat wil je weten over het verzet van de Belgische spoorwegen tijdens de Tweede Wereldoorlog? Wat weet je hier zelf al van af? Is dit een persoonlijke interesse van je of onderdeel van een vraag van school of een project?
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
gast

Bericht door gast »

okke schreef:Hallo gast,

Ik heb hier niet 'meer' informatie over of een site. Wel ben ik benieuwd naar jouw verhaal. Wat wil je weten over het verzet van de Belgische spoorwegen tijdens de Tweede Wereldoorlog? Wat weet je hier zelf al van af? Is dit een persoonlijke interesse van je of onderdeel van een vraag van school of een project?

Ja ik ben wel een student maar iets heel anders dan geschiedenis :) . Maar ik lees graag boeken over de wereldoorlogen in het algemeen. En ik meen me iets herinneren dat ik dat ooit iets gelezen had, in de humo of knack. Daarmee vroeg ik me af wat die spoorwegverzet ooit te betekenen had en wat ze deden als verzet. Moet toch iets intressant geweest zijn. Daarmee hoop ik mss via dit forum er iets meer over te weten te komen.

Tof forum trouwens !
Plaats reactie