BRON

Als de battle of britain gewonnen was dan hoorde een invasie van Engeland daarbij.LHek schreef:Battle of Britain is misschien ook wel het belangrijkste gevecht maar niet zo zeer om jou punten. Als de Duitsres (wij noemen Duitsers hier gewoon Duitsers en geen moffen want dat vind ik niet echt respectvol) hadden gewonnen was een invasie op Engeland mogelijk geweest en kon Amerika veeel moeilijker een invasie op Europa doen
ze hadden dan ook vanuit het Zuiden een invasie kunnen plannen, vanuit Noord-Afrika via Italie, of Turkije en oostelijker, of via Spanje....marloes schreef:Als de battle of britain gewonnen was dan hoorde een invasie van Engeland daarbij.LHek schreef:Battle of Britain is misschien ook wel het belangrijkste gevecht maar niet zo zeer om jou punten. Als de Duitsres (wij noemen Duitsers hier gewoon Duitsers en geen moffen want dat vind ik niet echt respectvol) hadden gewonnen was een invasie op Engeland mogelijk geweest en kon Amerika veeel moeilijker een invasie op Europa doen
Zonder Engeland als uitvalsbasis was een invasie van europa onmogelijk voor de amerikanen en dus hadden de moffen gewonnen.
Bovendien is het een helsche klus om zonder tussenstop een amerikaans leger per zee naar Afrika te sturen.LHek schreef:Vanuit Noord-Afrika of Italie lijkt me onwaarschijnlijk. Dan zouden de Amerikanen vanaf Amerika ineen keer daarnaartoe moeten worden gedropt en dat gaat moeilijk.
dat wel jah.... aangezien de Britten verslagen waren heeft er zich dus helemaal geen slag bij EL Alamein enz afgespeelt en zat het afrikakorps daar nog gewoon...marloes schreef:en tegen de tijd dat de amerikanen eindelijk aankomen staat het hele afrikakorps ze al op te wachten.