Beste Mensen,
Ik ben Chris uit 6 Atheneum van het Mondial/Lindenholt College uit Nijmegen. Ik doe samen met twee vrienden mijn profielwerkstuk van 6 atheneum over de in de titel genoemde hoofdvraag.
Als eerste deelvraag hebben wij hierbij:
Hoe zat het Nederlandse verzet in elkaar? (mbt. organisatie, samenwerking etc.) Ik heb op dit, overigens zeer mooie, forum al een topic gevonden over de organisatie van het verzet, maar, wat ook meerdere mensen vonden, miste ik de diepgang hierin.
Ik hoop dat jullie/u mij en mijn klasgenoten kan helpen met het geven van aanraders qua boeken en/of site's.
Reageren kan hieronder en niet op het hiervoor speciaal opgerichte mail adres: [e-mailadres verwijderd]
bij voorbaat dank,
Christiaan van Essen
6Aa
[e-mailadres verwijderd]
Mondial College te Nijmegen
(voormalig Lindenholtcollege)
[edit: okke]
PWST: De invloed van de verzuiling op het verzet in NL.
nog even een reactie
Nog even een reactie van mijzelf, ik las in een Sticky op dit forum het volgende:
De discussie wordt ook in dit forum gehouden, het heeft dus geen zin om een vraag neer te zetten met aan het einde "Mail het antwoord naar email@emailadres.com"
De moderators en staff van dit forum zullen zulke het bericht zelfs zoveel mogelijk aanpassen en het emailadres weghalen.
Aangezien in mijn hoofd-topic ons speciale school mail adres staat hoop ik dat dit geen probleem vormt voor de Moderators dan wel Staf.
Mvg,
Chris
De discussie wordt ook in dit forum gehouden, het heeft dus geen zin om een vraag neer te zetten met aan het einde "Mail het antwoord naar email@emailadres.com"
De moderators en staff van dit forum zullen zulke het bericht zelfs zoveel mogelijk aanpassen en het emailadres weghalen.
Aangezien in mijn hoofd-topic ons speciale school mail adres staat hoop ik dat dit geen probleem vormt voor de Moderators dan wel Staf.
Mvg,
Chris
Ik heb het bericht gewijzigd. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je hier je vragen stelt en dat antwoorden alleen per e-mail afgehandeld worden.
Reacties op je vraag kunnen leerzaam en interessant zijn voor forumgebruikers, dus is het mooi als niet alleen per e-mail gereageerd wordt.
Het is natuurlijk wel mogelijk om lid te worden van het forum en om persoonlijke berichten te vragen of in te stellen dat je per e-mail geïnformeerd wordt op reacties op het forum.
Reacties op je vraag kunnen leerzaam en interessant zijn voor forumgebruikers, dus is het mooi als niet alleen per e-mail gereageerd wordt.
Het is natuurlijk wel mogelijk om lid te worden van het forum en om persoonlijke berichten te vragen of in te stellen dat je per e-mail geïnformeerd wordt op reacties op het forum.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
-
- Lid