Habreuk
Mod-Edit door PPL: Plaatje gefixed.
Het moet zijn Gurttrommelträger, ik had träger met een d geschreven,habreuk schreef:Bedankt, ik ben net eens gaan zoeken, maar via google kom ik deze benaming (niet met spaties of wat dan ook) niet tegen, enig idee, hoe of waar ik dan een plaatje van zo'n box in originele staat kan komen, of heeft iemand dit misschien? Ik hou mij aanbevolen voor ant
Da,s ook leuk , is het spul wat uit de Noordzee komt nog in een beetje fatsoenlijke staat ?habreuk schreef:Ik hoop van wel, ik heb het een en ander door zitten lezen en als ik het mag geloven, moet je er veel, heel veel kunnen opvissen. Ik heb op de stek waar ik die schoen vond, in totaal 4 van dit soort schoendelen gevonden. Dit was het beste exemplaar, de anderen waren in elk geval niet bijpassend, een zeker 2 maten kleiner, nog een rechterschoen en een ander nog niet eens de helf, compleet doorgerot.
Meestal duiken we hier in de Noordzee op wrakken uit b.v. de eerste wereldoorlog (de cressi, de hogue en de aboukir, 3 kruisers welke op 1 dag, kort na elkaar werden getorpedeerd), daar worden nog steeds veel granaathulzen, munitiekisten, richtkijkers voor kanonnen en nog veel ander leuk spul van opgedoken.