Re-enactment.
-
- Lid
Re-enactment.
hoi jongens ik wil ook gaan re-enacten want ik wil Band of Brothers nadoen als Major winters want die is kei vet om na te doen dus weet iemand waar ik zo een uniform kan halen want dan kan ik pas echt bob nadoen want dat is al een droom van mijn
groetjes jeroen
groetjes jeroen
- Martijn95
- Lid
-
- Lid
Re: Re-enactment.
O-M-G!
Negeren!
Negeren!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- Arachnide
- Lid
*Veegt drinken van het beeldscherm*
Het is weer vrijdag...
Het is weer vrijdag...

Men moet de waarheid niet verwarren, met de mening van de meerderheid.
Is op zoek naar Duitse foto's, voor in mijn Duits fotoalbum. Verkoop je foto's? PB aub!
Is op zoek naar Duitse foto's, voor in mijn Duits fotoalbum. Verkoop je foto's? PB aub!
-
- Lid
- Martijn95
- Lid
Doornewaard, dat heeft een reden.
Namelijk dat we weer een BOB fan hebben (Net als Bastogne101st) die telkens gaat zeuren over BOB..Hij moet weten dat het niet om BOB draait bij Re-enactment.Hij heeft blijkblaar BOB gezien en is gefascineerd geraakt door de personages.Ik heb er ook niks tegen.Maar als je alleen BOB hebt gezien dan kom je er niet.Hij moet eerst wat research doen.
Mvg,
Martijn
Namelijk dat we weer een BOB fan hebben (Net als Bastogne101st) die telkens gaat zeuren over BOB..Hij moet weten dat het niet om BOB draait bij Re-enactment.Hij heeft blijkblaar BOB gezien en is gefascineerd geraakt door de personages.Ik heb er ook niks tegen.Maar als je alleen BOB hebt gezien dan kom je er niet.Hij moet eerst wat research doen.
Mvg,
Martijn
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
Wat zijn jullie weer heerlijk elitair bezig. Waarom moet hij 'research doen'? Laat die jongen toch lekker geïnteresseerd zijn in Band of Brothers.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
-
- Lid
Dat wel maar lees zijn tekst eens een paar keer door, kom op is dit serieus of een grap...Auke schreef:Wat zijn jullie weer heerlijk elitair bezig. Waarom moet hij 'research doen'? Laat die jongen toch lekker geïnteresseerd zijn in Band of Brothers.
-
- Lid
Ach Martijn, Met alle respect. Je wilt toch niet geloven dat dit een serieus iemand is? Als je serieus info wilt zet het niet in zo'n zinsopbouw neer.COD schreef:Doornewaard, dat heeft een reden.
Mvg,
Martijn
-
- Lid
waarom doen julie alemaal stom tegen mij? ik wil ook gaan reenacten dat is tog vor iedereen?? cod en doornewaard en coco julie moete alemaal julie mont houden
julie doen alemaal stom omdat ik pas een beginer ben

BOB12 schreef:waarom doen julie alemaal stom tegen mij? ik wil ook gaan reenacten dat is tog vor iedereen?? cod en doornewaard en coco julie moete alemaal julie mont houden![]()
![]()
Leer eerst eens fatsoenlijk nederlands .
Nemo Me Impune Lacessit
- Sturmkreuz
- Lid
Ik kan echt begrijpen dat jongelui willen Re-Enacten maar deze reden " is kei vet om na te doen " slaagt me wat tegen. Oorlog is niet 'kei vet' om na te spelen, doen uit historische educatie of belang vind ik prima. Niet om alles aan te trekken met een Garand/Thompson en dan wat zitten te tieren dat je Maj Dick Winters of Guernaere bent en wat 'moffen' 'neerknalt'.BOB12 schreef:waarom doen julie alemaal stom tegen mij? ik wil ook gaan reenacten dat is tog vor iedereen?? cod en doornewaard en coco julie moete alemaal julie mont houden![]()
![]()
Weet jij hoe een 506TH PIR 101st Airborne paratooper er uitziet? Wat ze dragen? Hoeveel al dit kost?
Probeer eerst eens wat research te doen naar alles dan ineens een superheld te willen spelen, want dat vind ik een schande?! De soldaten kregen ook eerst training voordat ze een uniform kregen.
-
- Lid
-
- Lid
BITTE!Rednas schreef:IP natrekken?
enne BOB12 leer eens Nederlands man voordat je mij gaat uitschelden.....