Het kan aan mij liggen, maar het lijkt volgens mij dat de schaduw van degene die geexecuteerd gaat worden een andere richting op staat als van het vuurpeleton. Die van het vuurpeleton staat volgens mij rond 11 uur terwijl die van de 'geexecuteerde' meer tussen "9 en 10" zit.
Overigens vind ik het sowieso vreemd dat ze de beste man naast een kanon willen doodschieten terwijl er op een paar meter afstand een greppel ligt. Ik zou dan persoonlijk die man voor die greppel zetten zodat hij in de greppel valt na het schieten...
executie foto of in scene gezet?
- Lord_Vetinari
- Lid
Dan moeten ze hem erna weer uittillen. Veel te vermoeiend. gewoon op een grasveldje is dan het makkelijkst.LKP schreef:Het kan aan mij liggen, maar het lijkt volgens mij dat de schaduw van degene die geexecuteerd gaat worden een andere richting op staat als van het vuurpeleton. Die van het vuurpeleton staat volgens mij rond 11 uur terwijl die van de 'geexecuteerde' meer tussen "9 en 10" zit.
Overigens vind ik het sowieso vreemd dat ze de beste man naast een kanon willen doodschieten terwijl er op een paar meter afstand een greppel ligt. Ik zou dan persoonlijk die man voor die greppel zetten zodat hij in de greppel valt na het schieten...
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
- LKP
- Lid
- Contacteer:
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Soldatenhumor

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator