Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Misschien een idee is de bibliotheek van de Tweede wereldoorlog.
Een hele serie boeken. Zeer interessant.
Korte recensie:
Dit boek is een vertaling van een deeltje uit "Ballantine's history of world war II". "Ballantine" staat garant voor een uiterst goed gedokumenteerd, met exclusieve foto's verlucht werkstuk. Opvallend aan deze uitgave is de tweekoloms-druk. De voorgeschiedenis: de tweespalt in de Japanse militaire top, het diplomatiek steekspel en het falen van de Amerikaanse geheime dienst komen goed tot zijn recht. De vernietigende aanval op de Amerikaanse pacific-vloot wordt van minuut tot minuut gevolgd. Een uitmuntende oorlogsdocumentaire. Een kwalificatie die ook voor de overige deeltjes geldt.
weet iemand wat nouw echt goeden boeken zijn niet te duur natuurlijk
ik zoek boeken over britsen en veldslagen uit de wo2
iemand enig idee
mvg,bart
Behoorlijk moeilijke vraag zou ik zeggen. Het hangt af van wat je wil lezen. Er zijn 1001 thema's waarover elk 1001 boeken bestaan. Wil je lezen over uniformen e.d., of over veldslagen, eenheden, concentratiekampen, wapens,...
Er bestaan enorm veel goeie boeken over WO2, maar alles hangt af van het thema waarover je iets wil bijleren.
wo2man schreef:ik zoek boeken over britsen en veldslagen uit de wo2
Dat lijkt me best wel duidelijk.
Veldslagen is nogal uitgebreid moet ik persoonlijk zeggen. Als je al de goede boeken over Britten wilt en al de veldslagen waar ze aan deelnamen, dan zal je een hoopje boeken hebben.
wo2man schreef:ik zoek boeken over britsen en veldslagen uit de wo2
Dat lijkt me best wel duidelijk.
Veldslagen is nogal uitgebreid moet ik persoonlijk zeggen. Als je al de goede boeken over Britten wilt en al de veldslagen waar ze aan deelnamen, dan zal je een hoopje boeken hebben.
Geef de man gewoon een paar titels en laat 'm kijken.