Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In de zomervakantie ga ik (voor de 4e keer) naar Normandie.
Deze keer wil ik veel bunkers fotograferen.
Ik ben op zoek naar een kaart met de plaatsen van de WN's.
Ga gewoon naar Normandie, als je naar de stranden gaat dan kun je in de musea genoeg folders en kaarten vinden van de meest uiteenlopende onderwerpen. Elk strand heeft zijn eigen museum en daarnaast zijn er in het binnenland nog genoeg.
Het loont misschien ook wel de moeite om een kortingskaart te kopen als je echt een museum tocht wilt houden.
Verder zijn er routes aangegeven onder de namen assut le choc en iets met port en misschien heb ik er wel eentje over het hoofd gezien.
Het loont in ieder geval de moeite om eventjes bij de musea door de info hoek te lopen.
pvt staticline schreef:Ga gewoon naar Normandie, als je naar de stranden gaat dan kun je in de musea genoeg folders en kaarten vinden van de meest uiteenlopende onderwerpen. Elk strand heeft zijn eigen museum en daarnaast zijn er in het binnenland nog genoeg.
Het loont misschien ook wel de moeite om een kortingskaart te kopen als je echt een museum tocht wilt houden.
Verder zijn er routes aangegeven onder de namen assut le choc en iets met port en misschien heb ik er wel eentje over het hoofd gezien.
Het loont in ieder geval de moeite om eventjes bij de musea door de info hoek te lopen.
Jump
Ben er vorig jaar geweest en de kortingspas heet Normandie Pass