Posters

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Arjen
Lid
Lid
Contacteer:

Posters

Bericht door Arjen »

Zeg mensen, heeft er iemand (digitale) plaatjes van propaganda uit de 2e wereldoorlog uit Duitsland of bezette gebieden waarop men 'waarschuwt' voor waakzaamheid tegen de grote onzichtbare vijand (communisme bijv) of weet iemand waar ik die kan vinden? Ik ben specifiek op zoek naar propaganda waarin gewezen wordt op het belang van samenwerking tussen staat en burger.

Bij voorbaat dank.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
okke
Lid
Gegeven: 3 keer

Re: Posters

Bericht door okke »

In de wo2gallery is een sectie met posters. Wellicht zit daar iets van je gading tussen.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Arjen
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Nee, deze focussen op militairisme. Ik zocht naar beveiliging e.d.

Maar bedankt dat je me hier naartoe verwees.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
iknowdintoo
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door iknowdintoo »

Ik heb misschien nog wel een paar in een boek, PB maar als je ze wilt zien.
Plaats reactie