Ten eerste mijn excuses dat ik zo lang niets van mij heb laten horen, maar ik heb een drukke tijd achter de rug (eindexamens, inschrijven voor vervolgopleiding etc.) en dit forum stond niet in de top 5 van dingen die ik in mijn vrije tijd zou doen. Nu hoop ik dat het niet
te laat is, maar hier is nog mijn antwoord.
Motorway,
revisionisten luisteren allen maar naar zichzelf en willen geen andere geluiden horen.
Goed, als dit zo is waarom staat er dan in de draad van King Arthur het volgende?
Ieder die twijfelt aan de juistheid van een of meer van de genoemde feiten of meent onderbouwd te kunnen aantonen dat ze niet (geheel) juist zijn, wordt nadrukkelijk uitgenodigd dat via een Private Message aan King Arthur kenbaar te maken. Die zal een en ander eventueel toelichten en desgewenst informatie geven over de bronnen c.q. relevante gedeelten daaruit. Als kritiek en/of opmerkingen juist blijken te zijn, wordt een en ander vanzelfsprekend aangepast.
En dit staat in de allereerste alinea, nu lijkt het me toch duidelijk dat hij daadwerkelijk wil discussieren?
Waarom? Omdat revisionisten liegen , bedriegen, documenten vervalsen absurde eisen aan bewijs stellen en in't algemeen een groot gebrek aan kennis en intelligentie hebben.
Nu hoeven we natuurlijk niet te gaan schelden lijkt mij. Ook de rest van je post is een persoonlijke aanval op mij, en dit vind ik dan ook erg jammer, aangezien je wel met allerlei bronnen komt. Maar als je wilt dat het revisionisme een deuk krijgt, kan je dat doen door die bronnen met King Arthur te bespreken, hij weet veel van het revisionisme, dus waarom probeer je dat niet in plaats van mij te beledigen, het lijkt me dat dat jouw zaak veel meer helpt.
Bijwerking: Ik lees nu net je tweede post, hopelijk wil de discussie lukken. Succes!
dvaupell,
Tja... Dat soort polls ben ik het ook niet mee eens. Zoals ik eerder (volgens mij, niet nagelezen) ook al zei, iedereen heeft daar zijn eigen mening, en nu vind ik dat van de 5000 leden die SF heeft in Nederland, dat 199 stemmen bijzonder weinig zijn. Zeker op een forum dat een racistisch imago heeft.
PPL,
Nu vraag ik me dus wel even af wie jij op SF bent, daar moet je me nog maar over PMmen

En wat zijn de standaardantwoorden:D, ik zeg sowieso wat ik denk, en mocht ik het ergens fout hebben dan kan men mij daarop wijzen, daar zijn dit immers fora voor.