Registratie probleem

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
hallie

Registratie probleem

Bericht door hallie »

Hallo,

Ik probeer al een week lang mezelf te registreren maar elke keer krijg ik de fout melding dat ik een geldig e-mail adres moet gebruiken. Ik heb een home.nl en hotmail adres en beide werken niet...

Is er een leden stop ofzo??

Ik hoop dat iemand het hier weet!

Hallie
hallie

Re: Registratie probleem

Bericht door hallie »

Thx voor alle tips... :(
racefiets
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 37 keer

Bericht door racefiets »

Even een pb naar een moderator sturen.
hallie

Bericht door hallie »

Dat wil dus niet als je geen lid bent... ook nergens een mail adres te vinden voor dit soort problemen :?
Moengoman
Lid

Bericht door Moengoman »

Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Er is geen ledenstop en ook geen filter op hotmail.com of home.nl. Het kan zijn dat er misschien iets anders mis is: is het e-mailadres aan elkaar geschreven zonder spaties?

Controleer ook of je de rekensom hebt ingevuld en de cijfers en letters van het scherm goed overgenomen hebt: die zijn ter controle dat je een menselijke gebruiker bent en geen automatisch programma dat spamberichten op het forum komt plaatsen.

Mocht het niet lukken, stuur dan even een berichtje met de gewenste gebruikersnaam, e-mailadres naar ons: forum @ wo2 .nl
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie