Namen van wo2

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Glenn Janssens
Lid

Bericht door Glenn Janssens »

Mij gaat het niet over zijn vraag.
Wat mij MATELOOS irriteert is de topicstarter zijn egoïsme.
We mogen wel moeite doen om hem te helpen,maar de antwoorden moeten we ook maar effe mailen.
Dus niemand,maar dan ook niemand heeft baat bij deze topic (alleen de topicstarter).
Omdat de topicstarter een dikke egoïst is.
Dus je ziet,het gaat er mij niet om of de vraag dom is of niet!!!
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 13 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Er is ook een andere manier om dat duidelijk te maken. Ik vind verschillende posts van net echt niet pedagogisch verantwoord. Ik wil iedereen vragen rekening te houden met het feit dat het kinderen zijn die dit vragen. Wellicht dat de topicstarter maar heel af en toe op internet kan/mag en daarom verzoekt iets te mailen. Het is prima om dan op te merken dat er niet gemailt wordt, maar de manier waarop dat in deze draad gebeurde kan niet door de beugel.

De beheerders van dit forum doen dit in hun vrije tijd en ik denk niet dat het zin heeft om elke keer voor extra werk te zorgen. Ik denk dat iedereen wel weet wat we met dit forumonderdeel willen bereiken. Als je je daar niet aan kunt houden kun je beter hier niet reageren of de berichten lezen, dan hoef je je er ook niet aan te irriteren en hebben de moderators minder werk.

Dank.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Glenn Janssens
Lid

Proos.
Dat is nu de reden waarom de Duitsers jullie in 40/45 zo makkelijk hebben verslagen.
Jullie Nederlanders zijn veel te braaf. :cheer:
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Contacteer:

Bericht door Proos »

Adrian,

Ik begrijp het wel, maar we kunnen 't niet meer toestaan. Ik zal dan ook in het vervolg minder braaf zijn in dit forumonderdeel :D

Proos
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
barry
Lid
Contacteer:

Bericht door barry »

@ Adrian
Weleens gehoord van de Tiendaagse Veldtocht............als jullie toen de Fransen niet achter de hand hadden gehad.........:wink:.
-F.U.B.A.R-
Glenn Janssens
Lid

No problem.
Ik sta al in de hoek met grote ezels oren,goed zo?

Barry.
De Belgen zijn nog atijd de dappersten van alle.... vul maar in. :P
Glenn Janssens
Lid

Barry.
Je bent gewoon jaloers omdat wij die veldtocht gewonnen hebben.
Wanneer hebben jullie nog eens een veldslag of veldtocht gewonnen? :lol: :P
Tim
Lid
Contacteer:

Bericht door Tim »

"Gallorum omnium fortissimi sunt Belgae"
Meneer Jules himself eh 8)
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Contacteer:

Bericht door Proos »

Jullie hebben die veldslag niet gewonnen. Het Nederlandse leger heeft zich maar teruggetrokken toen ze België al half door waren omdat ze geen conflict wilden met de Fransen. Daar hadden de Belgen verder weinig mee van doen.

Dit topic gaat verder niet over de Tiendaagse veldtocht, gelieve daar eventueel een nieuw topic over te openen in dit forumonderdeel.

@topicstarter: Ik wil je best helpen met de vraag, maar dan moet je even wat duidelijker zijn welke namen je wilt weten. Van personen, plaatsen, landen, personen uit een bepaald land, etc.
KevinP
Lid
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Ik vind dit forum de laatste tijd absoluut qua kwaliteit gegroeid. De manier waarop enkele forumleden hier regelmatig reageren op in hun ogen domme vragen vind ik echter enorm storend en kinderachtig.

Zou ik hier nieuw zijn op dit forum en zou ik dit lezen dan weet ik zeker dat ik op zo'n kinderachtig forum niks meer te zoeken heb. Ik weet nu echter beter, en mijn algemene oordeel over dit forum is abslouut positief.

Mijn boodschap is gewoon: geef niet van zulke respectloze en kinderachtige antwoorden op bepaalde vragen. Dit is slecht voor de algemene indruk die bezoekers en nieuwe leden hebben van dit forum.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

Houd er idd even rekening mee dat niet alleen de topicstarter dit draadje leest maar ook het grote aantal ongeregistreerde bezoekers dat hier dagelijks komt en zich mogelijk ook wil gaan mengen onder ons..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Plaats reactie