Marrokanen die de kransen ''beveiligen''
-
- Lid
Marrokanen die de kransen ''beveiligen''
Ik hoorde gister avond dat vanavond Marrokaanse jongeren de kransen op de Dam gaan ''beveiligen''.
Zelf vind ik het een goed initiatief van de Marrokanen om te voorkomen wat vorig jaar gebeurt is, nl dat ze de kransen als voetbal gebruikten en dat ze met de Joden spotten.
Wat vinden jullie ervan, want sommige mensen waren er volgens mij niet echt blij mee.
Ik vind het goed dat ze een positief beeld willen neerzetten van de Marrokanen, hopelijk loopt het wel beter af dan die benefiet wedstrijd die ze laatst georganiseerd hebben!
Zelf vind ik het een goed initiatief van de Marrokanen om te voorkomen wat vorig jaar gebeurt is, nl dat ze de kransen als voetbal gebruikten en dat ze met de Joden spotten.
Wat vinden jullie ervan, want sommige mensen waren er volgens mij niet echt blij mee.
Ik vind het goed dat ze een positief beeld willen neerzetten van de Marrokanen, hopelijk loopt het wel beter af dan die benefiet wedstrijd die ze laatst georganiseerd hebben!
-
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Maar of dat de reden moet zijn om de kransen met rust te laten, omdat er Marrokanen hebben meegevochten?
Het gaat om gevallenen en slachtoffers in het algemeen en daar mag je best respect voor hebben, ookal is het een ander volk.
Het gaat om gevallenen en slachtoffers in het algemeen en daar mag je best respect voor hebben, ookal is het een ander volk.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Precies wat ik bedoel.ironmarc schreef:Ik hoop alleen dat ze zich nu niet alleen gedragen omdat ze nu weten dat er Marrokanen gesneuveld zijn! Als dit wel het geval is vind ik het alsnog een schande..
Laatst kopspijkers gezien en daar vond ik het er op deze manier uitkomen. Zou jammer zijn.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ik vind het niks,vorig jaar hebben ze allemaal leuzen geroepen en met de kransen gevoetbald,en nu ze ineens horen tot er ook marrokanen hebben meegevochten is ineens alles goed en gaan ze ook herdenken enzo.Dat moesten ze dan vorig jaar ook doen,en niet van die leuzen roepen en met de kransen voetballen.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Brianlinden
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Contacteer: