hallo,
Ik zou graag willen weten.
Wat hoeveel keer een soldaat zich moest kunnen opdrukken (puch ups)?
En hoeveel sit ups hij moest kunnen doen.
Ik hoop dat jullie het weten.
Bedankt voor de hulp.
Groetjes
Training
-
- Lid
- Contacteer:
Re: Training
Beste gast,
Mag ik vragen wat het nut van je vraag is en welke meerwaarde een antwoord voor jou kan betekenen ?
Mag ik vragen wat het nut van je vraag is en welke meerwaarde een antwoord voor jou kan betekenen ?
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Ik denk ook niet dat daar een goed antwoord voor is. Als er vaste aantallen voor waren d.m.v. voorschriften zullen die toch verschillen per legerondereel of misschien kleiner.LEO schreef:Beste gast,
-
- Lid
dan moet je je toch eerst afvragen,
welk leger onderdeel,
waar zit dat legeronderdeel,
welk jaar wil je het van weten,
het moment van je militaire opleiding, (in het begin doen ze er niet zoveel als aan het einde van je opleiding)
als je dat nou eens je zelf afvraagt dan kan je eerst gaan zoeken op internet, boeken (handboek voor de soldaat) en als je het dan nog niet weet ga je met je informatie van welk legeronderdeel je het wil weten en dan is het makkelijker voor ons om daar misschien een antwoord op te geven
welk leger onderdeel,
waar zit dat legeronderdeel,
welk jaar wil je het van weten,
het moment van je militaire opleiding, (in het begin doen ze er niet zoveel als aan het einde van je opleiding)
als je dat nou eens je zelf afvraagt dan kan je eerst gaan zoeken op internet, boeken (handboek voor de soldaat) en als je het dan nog niet weet ga je met je informatie van welk legeronderdeel je het wil weten en dan is het makkelijker voor ons om daar misschien een antwoord op te geven
B.V een airborne soldaat (ww2) die worden zwaar getraind.
Nou zou ik wel is willen weten hoe vaak deze jongen zich moesten opdrukken en sit ups moesten doen in hun training.
Nou zou ik wel is willen weten hoe vaak deze jongen zich moesten opdrukken en sit ups moesten doen in hun training.
- Spitfire
- Lid
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 2 keer
Daar staan volgens mij geen cijfers op.
26 jaar geleden mijn legerdienst gedaan bij de Belgische Para-commando's
En daar begonnen we met 25 en op het einde van de opleiding was dit 100 en meer.
Soms tot men niet meer kon, dat was dan meestal als sraf.
Soms werd er ook "gepompt" met gebalde vuisten in de kiezelsteentjes dan kon je
de steentjes daarna uit je vingers prutsen.
Grtz.
Luc
26 jaar geleden mijn legerdienst gedaan bij de Belgische Para-commando's
En daar begonnen we met 25 en op het einde van de opleiding was dit 100 en meer.
Soms tot men niet meer kon, dat was dan meestal als sraf.
Soms werd er ook "gepompt" met gebalde vuisten in de kiezelsteentjes dan kon je
de steentjes daarna uit je vingers prutsen.

Grtz.
Luc

SPITFIRE....KING OF THE SKY
In een boek van een paratrooper van de 101ste was het eerst 25. zelfde fout 50. Nog een keer?75 enz enz