Piepen.

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
ijstheepak
Lid

Piepen.

Bericht door ijstheepak »

Ik ga in de vakantie naar Noorwegen en nu is mijn vraag is daar veel gevochten en is het de moeite mijn metaaldetector mee te nemen?
Mvg Jordi.
manen blijven altijd kinderen alleen de speeltjes worden wat duurder!
1stArnhemHunter
Lid

Re: Piepen.

Bericht door 1stArnhemHunter »

ijstheepak schreef:Ik ga in de vakantie naar Noorwegen en nu is mijn vraag is daar veel gevochten en is het de moeite mijn metaaldetector mee te nemen?
Mvg Jordi.
Wees voorzichtig met graven, zoals je hebt kunnen lezen! Ik ga ook in juli naar Noorwegen. Laat mijn detector thuis. Ik denk dat je ipv. een schep beter TNT mee kan nemen. Heb je gezien dat Noorwegen voor 80% uit harde rots bestaat :P Veel plezier in Norge.
worldwar2freak
Lid

Bericht door worldwar2freak »

ijstheepak schreef:Ik ga in de vakantie naar Noorwegen en nu is mijn vraag is daar veel gevochten en is het de moeite mijn metaaldetector mee te nemen?
Mvg Jordi.
het ligt er natuurlijk ook maar helemaal aan waar in Noorwegen jij wilt gaan graven, op sommige plaatsen is vrij zwaar gevochten, in andere streken bijna tot helemaal niet! :wink:

gr.
JimK
Lid
Contacteer:

Bericht door JimK »

1stArnhemHunter schreef:
Mvg Jordi.
Wees voorzichtig met graven, zoals je hebt kunnen lezen! Ik ga ook in juli naar Noorwegen. Laat mijn detector thuis. Ik denk dat je ipv. een schep beter TNT mee kan nemen. Heb je gezien dat Noorwegen voor 80% uit harde rots bestaat :P Veel plezier in Norge.
Ik denk ook niet dat je onder de rotsen moet zoeken, die liggen er al wat langer :mrgreen:

Ga alle Fjorden af, misschien ligt er nog wel een verstopte U-boot 8)
iknowdintoo
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door iknowdintoo »

Ik ken toevallig iemand in Noorwegen die een Biber mini-onderzeeër aan het opknappen is :)
JimK
Lid
Contacteer:

Bericht door JimK »

iknowdintoo schreef:Ik ken toevallig iemand in Noorwegen die een Biber mini-onderzeeër aan het opknappen is :)
Dat zijn erg leuke dingen, zijn er niet zoveel meer van. Ik heb nog foto's van de Biber die hier in de buurt bij Emmerich staat. Daar lag een Biber basis met 4 stuks. Hebben ze jaren terug in de Rijn opgebaggerd. Is nog heel mooi exemplaar. Zal ik binnenkort wel even posten.
ijstheepak
Lid

Bericht door ijstheepak »

Bedankt voor al jullie reacties.
Mvg Jordi.
manen blijven altijd kinderen alleen de speeltjes worden wat duurder!
Plaats reactie