Ik ga in de vakantie naar Noorwegen en nu is mijn vraag is daar veel gevochten en is het de moeite mijn metaaldetector mee te nemen?
Mvg Jordi.
Piepen.
- ijstheepak
- Lid
- 1stArnhemHunter
- Lid
Re: Piepen.
Wees voorzichtig met graven, zoals je hebt kunnen lezen! Ik ga ook in juli naar Noorwegen. Laat mijn detector thuis. Ik denk dat je ipv. een schep beter TNT mee kan nemen. Heb je gezien dat Noorwegen voor 80% uit harde rots bestaatijstheepak schreef:Ik ga in de vakantie naar Noorwegen en nu is mijn vraag is daar veel gevochten en is het de moeite mijn metaaldetector mee te nemen?
Mvg Jordi.

- worldwar2freak
- Lid
het ligt er natuurlijk ook maar helemaal aan waar in Noorwegen jij wilt gaan graven, op sommige plaatsen is vrij zwaar gevochten, in andere streken bijna tot helemaal niet!ijstheepak schreef:Ik ga in de vakantie naar Noorwegen en nu is mijn vraag is daar veel gevochten en is het de moeite mijn metaaldetector mee te nemen?
Mvg Jordi.

gr.
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Ik denk ook niet dat je onder de rotsen moet zoeken, die liggen er al wat langer1stArnhemHunter schreef:Wees voorzichtig met graven, zoals je hebt kunnen lezen! Ik ga ook in juli naar Noorwegen. Laat mijn detector thuis. Ik denk dat je ipv. een schep beter TNT mee kan nemen. Heb je gezien dat Noorwegen voor 80% uit harde rots bestaatijstheepak schreef:Ik ga in de vakantie naar Noorwegen en nu is mijn vraag is daar veel gevochten en is het de moeite mijn metaaldetector mee te nemen?
Mvg Jordi.Veel plezier in Norge.

Ga alle Fjorden af, misschien ligt er nog wel een verstopte U-boot

- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Dat zijn erg leuke dingen, zijn er niet zoveel meer van. Ik heb nog foto's van de Biber die hier in de buurt bij Emmerich staat. Daar lag een Biber basis met 4 stuks. Hebben ze jaren terug in de Rijn opgebaggerd. Is nog heel mooi exemplaar. Zal ik binnenkort wel even posten.iknowdintoo schreef:Ik ken toevallig iemand in Noorwegen die een Biber mini-onderzeeër aan het opknappen is
- ijstheepak
- Lid
Bedankt voor al jullie reacties.
Mvg Jordi.
Mvg Jordi.
manen blijven altijd kinderen alleen de speeltjes worden wat duurder!