Tsjechie

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Brianlinden
Lid
Lid

Tsjechie

Bericht door Brianlinden »

Ja het is weer zo ver ik vertrek over een aantal weken naar Tsjechie en voornamelijk Praag, Hebben jullie mischien locaties of winkels waar je dingen uit de oorlog kunt bezichtigen of kopen? Ik ben al 1 keer in Therezin geweest en ik ga er waarschijnlijk weer heen !! Dus museums enz...winkels wie kan mij daarbij helpen
LKP
Lid
Contacteer:

Bericht door LKP »

Ik ken iemand uit Tjechie, zij is op het moment voor twee weken terug in Tjechie, maar als zij terug is dan kan ik het aan haar vragen.

Wat is de precieze datum dat je gaat? Dan zorg ik dat ik het daarvoor gevraagd heb. Overigens kan ik het niet binnen deze twee weken vragen, want zij is niet per mail / telefoon te bereiken.
Brianlinden
Lid
Lid

Het is over ongeveer 3-4 weken mischien later dus alle tijd:D
LKP
Lid
Contacteer:

Bericht door LKP »

ooooh alle tijd idd.

Zij kent iemand die daar geschiedenis heeft gestudeerd, dus ik vermoed dat diegene wel wat moet weten van wo2 in Tjechie/Praag. We zullen zien :)
Brianlinden
Lid
Lid

LKP schreef:ooooh alle tijd idd.

Zij kent iemand die daar geschiedenis heeft gestudeerd, dus ik vermoed dat diegene wel wat moet weten van wo2 in Tjechie/Praag. We zullen zien :)
Hmm.. okee :D zijn daar eigenlijk battlefield tours !
Plaats reactie