De meest slechte Nederlander?
- Richard1976
- Lid
- Contacteer:
Poeh dan weet ik er wel een paar, maar vind dat we teveel met politiek bezig zijn. Even naar een andere oorlog nl voetbal. Pierre van Hooijdonk
. Gewoon omdat hij beter kan stoppen met voetbal en ons niet lastig moet vallen met zijn hoogstaande interviews die hij afgeeft. Samen met Hans Kraai sr en jr ergens op een eilandje gaan zitten en laat ons verder met rust.

- Reca
- Lid
- Alex
- Beste Signature 2007
Ik vind theo van gogh helemaal geen slechte nederlander. hij geef eerlijk zijn mening. als we gaan beginnen over dat hij haat zaaide tegen de islam (of iets dergelijks aan het adres van die gasten) dan kan je het ook over de zo lieve imams hebben die zo liefdevol over het nederlandse volk praat. dus omdat hij het tegenovergestelde doet is dat dan al genoeg stikje om hem tot slechte nederlander te roepen??????
- dvaupell
- Lid
- Contacteer:
- Lucid
- Lid
Goede kandidaat. Misschien is Daendels ook een geschikte kandidaat.Lord_Vetinari schreef:J.P. Coen - moordde rucksichtlos inlanders uit in naam van de handel
Wat een onzin! Je moet niet alles geloven wat de SP'ers in Oss je wijsmaken.Lord_Vetinari schreef:P. Fortuyn - Zette de polarisatie in Nederland op scherp en wel zodanig dat nu elke scheet van een buitenlander aanleiding is tot ellenlange generaliserende en discriminerende reacties op Internet-brede fora.
Als je Fortuyn nomineert, wil dat dan zeggen dat je Volkert van der Graaf een betere man vindt?

Zo ja, dan nomineer ik Lord_Vetinari, omdat hij met behulp van een drogreden onder een megalomanisch pseudoniem een onschuldige man nomineert voor de meest slechte Nederlander.
Was hij ook niet. Je kon hem een hufter vinden, of een onbeschofte boer, maar niet een kandidaat voor de meest slechte Nederlander. Wie dat beweert, is verzopen met zijn geitenwollen bootje dat volgeladen is met "idealen".alex schreef:Ik vind theo van gogh helemaal geen slechte nederlander.
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
— Racine
- Motorway
- Lid
Van Heutsz hoort zeker niet in het rijtje thuis. Gen. Van Dalen om in hetzelfde tijdsbestek te blijven misschien maar hij niet.
Nummer 1 blijft voor mij Pieter Menten. Jammer dat ze hem niet eerder te pakken hebben gekregen.
Nummer 1 blijft voor mij Pieter Menten. Jammer dat ze hem niet eerder te pakken hebben gekregen.
"Auch wenn alle mitmachen - ich nicht!"
De vader van Joachim Fest naar zijn zoon.
De vader van Joachim Fest naar zijn zoon.
- Mike.H
- Lid
- Dodo
- Lid
Die zijn vooral ziek in het hoofd.Mike.H schreef:die Van den Berg van de pedo partij en anders andere mensen.. namen zal ik niet noemen en argumenten ook niet want anders word het te persoonlijk.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Mike.H
- Lid
- Jasper J
- Lid
J.P Coen ik weet niet of dit persoon zo slecht was handelde deze persoon niet naar het tijdsbeeld?
Wat niet wil zeggen dat ik zijn daden goed praat.
De slechtste NL ,er vind ik het zijn er eigenlijk een paar W.Bos F.Halsema enz.
Omdat deze personen als ze weer aan de macht komen alles weer verzieken.
nvg
nvg
Aude Audenda
-
- Lid
TIJDSBEELD
Echt dit slaat alles! De grootste massamoordenaar die Nederland gekend heeft, staat zelfs met kop en schouder boven van Heutsz en dat andere gespuis. TIJDSBEELD! De vernietiging van Jacatra (nu jakarta), de ontvolking van hoamoal en banda. Tel de lijken op en je komt op vele tienduizenden mensen. TIJDSBEELD *kotst bijna op toetsenbord*
Sorry hoor maar verwijzen naar tijdsbeeld is WEL een vorm van goedpraterij. En met je andere personen kan ik het ook niet eens zijn, ik mis een onderbouwing..totaal geen argumentatie what so ever
Echt dit slaat alles! De grootste massamoordenaar die Nederland gekend heeft, staat zelfs met kop en schouder boven van Heutsz en dat andere gespuis. TIJDSBEELD! De vernietiging van Jacatra (nu jakarta), de ontvolking van hoamoal en banda. Tel de lijken op en je komt op vele tienduizenden mensen. TIJDSBEELD *kotst bijna op toetsenbord*
Sorry hoor maar verwijzen naar tijdsbeeld is WEL een vorm van goedpraterij. En met je andere personen kan ik het ook niet eens zijn, ik mis een onderbouwing..totaal geen argumentatie what so ever
Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
- Mike.H
- Lid
daar ben ik het eigelijk ook wel 100% mee eensJasper J schreef:J.P Coen ik weet niet of dit persoon zo slecht was handelde deze persoon niet naar het tijdsbeeld?
nvg

Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- dvaupell
- Lid
- Contacteer:
Ik ben het niet zo vaak met je eens E.T., maar in dit geval wel. "Onze" J.P. Coen is natuurlijk net als de meeste van onze andere zeehelden een enorme schurk. Ook al leefden wij destijds in de veronderstelling dat wij, Nederlanders, véél belangrijker waren dan alle andere volkeren en met name als er een kleurtje aanzat.... Dit soort daden zijn altijd verachterlijk geweest.E.T schreef:TIJDSBEELD
De referentie naar hedendaagse tweedekamer-leden slaat als een tang op een varken. Je mag het met Halsema en Bos oneens zijn of ze zelfs slechte politici vinden, maar de vergelijking met echte schurken... gaat echt nergens over, vind ik.

Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
- Motorway
- Lid