Graf, SS-Untersturmführer August Schollen

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Lv, niet relevant.

Waarom zou je zoiets niet mogen vragen, ik weet waar veel hoge ss'ers begraven liggen. Ik heb adressen van veel bekende ss'ers.

Maakt dat iemand slechter?
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

antwerpx schreef:daar staat het grootste deel van zijn activetien beschreven
Actieve Tien, was dat zijn vrouw? :P
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Gebruikersavatar
Michael
Lid
Berichten: 867
Lid geworden op: 19 feb 2004, 20:00
Contacteer:

Bericht door Michael »

Aah TS ben ik dus :lol: , jah, ik vroeg het me eens af toen ik niet kon slapen.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Lord_Vetinari schreef:
antwerpx schreef:daar staat het grootste deel van zijn activetien beschreven
Actieve Tien, was dat zijn vrouw? :P
Hmm, dat klinkt inderdaad eerder als dronkemansgebral dan 'activiteiten', en dat op een maandagavond :)

Trouwens Michael, ik heb al aan iemand die Podberesje heeft bezocht gevraagd of er nog iets staat wat de rustplaats van Reimond Tollenaere aanduid. Als ik antwoord heb plaats ik het hier meteen.
Laatst gewijzigd door Peter M op 25 mei 2004, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Michael schreef:Aah TS ben ik dus :lol: , jah, ik vroeg het me eens af toen ik niet kon slapen.
Ik vind niet dat een verder vlekkeloze user zich hoeft te verdedigen voor een vraag.....
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

Roel R. schreef:
Michael schreef:Aah TS ben ik dus :lol: , jah, ik vroeg het me eens af toen ik niet kon slapen.
Ik vind niet dat een verder vlekkeloze user zich hoeft te verdedigen voor een vraag.....
Par-don? Ik mag dus niet vragen, waarom iemand het graf van een SS-er wil vinden? Er gaan dagen voorbij, dat ik me dat soort dingen niet afvraag, hoor, dus ik ben uitermate benieuwd waarom iemand zich dat soort dingen wel afvraagt

En even voor de duidelijkheid: Dit is niet Fok! :wink:
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Met je vraag an sich is niets mis, maar ik vind dat je door de manier van vragen en de toonzetting bijna beschuldigend overkomt,
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

Roel R. schreef:Met je vraag an sich is niets mis, maar ik vind dat je door de manier van vragen en de toonzetting bijna beschuldigend overkomt,
Het is dat Proos vindt dat we het goede voorbeeld moeten geven, anders zou ik even rechtuit vertellen wat ik van die opmerking denk...
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Gebruikersavatar
Michael
Lid
Berichten: 867
Lid geworden op: 19 feb 2004, 20:00
Contacteer:

Bericht door Michael »

:| Wat zitten jullie nu allemaal te zeggen, ik vroeg aleen maar waar het graf lag van SS-Untersturmführer Schollen.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Inderdaad, gelieve back on topic te gaan, en moeten we het topic misschien maar sluiten.
Aangezien er nog geen duidelijk antwoord is heb ik dat nu nog niet gedaan. Onderlinge geschillen kan je per PB oplossen.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Michael
Lid
Berichten: 867
Lid geworden op: 19 feb 2004, 20:00
Contacteer:

Bericht door Michael »

NEE, niet sluiten...
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Sjoerd schreef: Aangezien er nog geen duidelijk antwoord is heb ik dat nu nog niet gedaan.
Dat zei ik toch :?
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ik heb nog wat verder gezocht, ik ben de begraafplaats van Cyriel Verschaeve al wel tegengekomen, die ligt in Alveringem.
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

Michael schreef::| Wat zitten jullie nu allemaal te zeggen, ik vroeg aleen maar waar het graf lag van SS-Untersturmführer Schollen.
Ja, en ik vraag me nog steeds af waarom...
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Plaats reactie