Jakkes!jacob schreef:we gaan niet vitten he jongens? anders krijgt iedereen een kus
Ik geef toe!
Niet doen!
Maar eh...wat was de topic ook al weer?
Over afdwalen gesproken...waar is die bokaal!
Jakkes!jacob schreef:we gaan niet vitten he jongens? anders krijgt iedereen een kus
Helemaal mee eensch.jacob schreef:NEE zeg ik...dit is een vrij land dus humor partijen mogen blijven..
Wat mij betreft mag deze topic gesloten worden want het wordt toch een eindeloos welles nietes verhaal...
...Nou, ik verwijt je voornamelijk een gebrekkig inzicht in een periode waar je behoorlijk vol van bent. Je weet me niet te overtuigen. De grootste economische crisis die ond land ooit gekend heeft kun je niet afdoen met het argument dat het wel meeviel voor de meeste mensen. Op een kleine groep na moest iedereen de broekriem aanhalen en bij velen zat hij al op het laatste gaatje. "Ach, wat klaagt iedereen toch. We hebben het toch prima?" Je doet mij denken aan zo'n rijk, zelfingenomen upper class dametje waar Hercule Poirot zovaak mee temaken krijgt. Maar das redelijk bot natuurlijk.marloes schreef:Hoe dan ook, je laat duidelijk blijken dat ik met jou niet kan discussieren, wat er ook gezegt word.Goh, precies het argument dat ik net nog jouw kant op stuurde
...Tsja, over verschillende threads bekeken ben je dan ook geen groot voorbeeld van duidelijk beargumenteren. Zodra iemand vraagt of je een standpunt nader kunt toelichten heb je geen zin of wel wat beters tedoen, of je vervalt in nostalgische bespiegelingen over de goed oude tijd. Het blijven zwakteboden en rose brillen.Behalve dat wij het niet met elkaar eens kunnen worden vind ik ook je manier van discussieren bot.Omdat ik iets anders denk heb ik een rosse bril op (met andere woorden wil de waarheid niet zien) of ben arrogant.
Fijne attitude.
Timo Worst schreef:"Ach, wat klaagt iedereen toch. We hebben het toch prima?" Je doet mij denken aan zo'n rijk, zelfingenomen upper class dametje waar Hercule Poirot zovaak mee temaken krijgt.
...I rest my casemarloes schreef:Het is ook allemaal zoo vermoeiend...en ik wil vandaag nog naar de Thee salon, daarna de cinema in het Scala theater en dan dansen in het Palais de Danse om te eindigen voor een pintje in Café Restaurant 'Het Zuid'
En dat is jouw verklaring voor bot zijn?Tsja, over verschillende threads bekeken ben je dan ook geen groot voorbeeld van duidelijk beargumenteren. Zodra iemand vraagt of je een standpunt nader kunt toelichten heb je geen zin of wel wat beters tedoen, of je vervalt in nostalgische bespiegelingen over de goed oude tijd. Het blijven zwakteboden en rose brillen.Behalve dat wij het niet met elkaar eens kunnen worden vind ik ook je manier van discussieren bot....
hahaha, de meeste mensen?...Nou, ik verwijt je voornamelijk een gebrekkig inzicht in een periode waar je behoorlijk vol van bent. Je weet me niet te overtuigen. De grootste economische crisis die ond land ooit gekend heeft kun je niet afdoen met het argument dat het wel meeviel voor de meeste mensen.Omdat ik iets anders denk heb ik een rosse bril op (met andere woorden wil de waarheid niet zien) of ben arrogant.
Fijne attitude.
Precies, maar de broekriem aanhalen betekende niet automatisch dat iedereen het o-zo vreselijk slecht had.Op een kleine groep na moest iedereen de broekriem aanhalen en bij velen zat hij al op het laatste gaatje.
Bot zou ik het niet noemen.."Ach, wat klaagt iedereen toch. We hebben het toch prima?" Je doet mij denken aan zo'n rijk, zelfingenomen upper class dametje waar Hercule Poirot zovaak mee temaken krijgt. Maar das redelijk bot natuurlijk
Godzijdank.Timo Worst schreef:Timo Worst schreef:"Ach, wat klaagt iedereen toch. We hebben het toch prima?" Je doet mij denken aan zo'n rijk, zelfingenomen upper class dametje waar Hercule Poirot zovaak mee temaken krijgt....I rest my casemarloes schreef:Het is ook allemaal zoo vermoeiend...en ik wil vandaag nog naar de Thee salon, daarna de cinema in het Scala theater en dan dansen in het Palais de Danse om te eindigen voor een pintje in Café Restaurant 'Het Zuid'
ja mijnheerjacob schreef:Jaja..zal wel weer...voor straf met de blote benen naar bedmarloes schreef:Was grappig bedoeld, soort lichte noot in dezen duisteren tijden...jacob schreef:Wat had ik nou gezegd?..............