goedendag iedereen.
een vraag voor degene die het toevallig weet.
wat voor tank is dit en welk land gebruikte deze? want ik weet mijn tanks wel maar deze kan ik niet plaatsen.
hij staat bij een 2e wo museum in diekirch (luxemburg).
http://undeadmadge.hyves.nl/album/52840 ... file_Photo
als iemand weet wat voor tank dit is zou je dat dan naar het volgende mailadres willen sturen? guysal23@hotmail.com of een reactie achterlaten bij de foto
alvast vriendelijk bedankt
vraag over een tank.
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
- Jan Klaassen
- Lid
Re: vraag over een tank.
aye aye hartstikke bedankt
vind het dan wel raar dat ie bij een 2e wereldoorlog museum staat als ie niet erin meegedaan heeft maar goed zal wel aan mij liggen
vind het dan wel raar dat ie bij een 2e wereldoorlog museum staat als ie niet erin meegedaan heeft maar goed zal wel aan mij liggen

- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Komt nog vaker voor........ Dus schrik er niet van!vlootbaal schreef:aye aye hartstikke bedankt
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
- Jan Klaassen
- Lid
Kijk maar eens oude films over de Tweede Wereldoorlog. Zie je een tankaanval? Dan zijn dat Patton tanks x) Dus het wil nog wel eens voorkomen dat de Pattontank en WOII door elkaar gehaald en gebruikt worden.
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961