Ruis op mp3 bestand

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nick.Dracu
Lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 20 jun 2010, 19:52
Locatie: Torhout/ Belgie

Ruis op mp3 bestand

Bericht door Nick.Dracu »

Beste,
Tijdens een van mijn intervieuws is iets serieus verkeerd gelopen. Alles zit onder het ruis.
en alles wat ik maar probeer om die weg te krijgen lukt niet.ik heb het al geprobeerd met audacity maar
dat was een serieuze flop. Heb hem al eens gegeven aan een amateur dj maar dat leverde ook niets op.
Daarom vraag ik nu tot jullie gericht of iemand me hierbij kan helpen. of een manier geven om die ruis te verwijderen?
bedankt,
nick
Gebruikersavatar
Bolt Action
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 07 feb 2010, 22:56

Re: Ruis op mp3 bestand

Bericht door Bolt Action »

Aangezien je Audacity hebt gebruikt, en een amateur DJ er geen raad mee weet zou ik het al helemaal niet weten. Is het volledig ruis? Of hoor je er af en toe nog wat tussendoor. Als het dat laatste is dan is er nog een mogelijkheid, en anders heb je er totaal niks meer aan.
Gebruikersavatar
Nick.Dracu
Lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 20 jun 2010, 19:52
Locatie: Torhout/ Belgie

Re: Ruis op mp3 bestand

Bericht door Nick.Dracu »

Je hoort af en toe een fragment van het gesprek maar het is vrijwel constant ruis :( .
als je wilt mag je proberen Bolt Action ik zou het verschrikelijk appricieren.
Gebruikersavatar
Bolt Action
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 07 feb 2010, 22:56

Re: Ruis op mp3 bestand

Bericht door Bolt Action »

Tja, ik zou er zelf waarschijnlijk ook niet veel me kunnen. Aangezien ik net zo veel als jou over Audacity weet. Misschien is er nog zo'n bedrijf die met audio werkt die je kan helpen.
Plaats reactie