Opsporen vliegtuig
Re: Opsporen vliegtuig
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- Stevo
- Lid
- Contacteer:
Edgar,
Mooie samenvatting van het oorlogsgebeuren in Ravels
Er zijn er dus 2 neergekomen, alleen geen verwijzing om welke toestellen het ging tenzij ik er heb overgelezen.
Stevo
Mooie samenvatting van het oorlogsgebeuren in Ravels

Er zijn er dus 2 neergekomen, alleen geen verwijzing om welke toestellen het ging tenzij ik er heb overgelezen.
Stevo
Bessie Braddock: Sir, you are drunk.
Churchill: And you, madam, are ugly. But in the morning, I shall be sober.
Churchill: And you, madam, are ugly. But in the morning, I shall be sober.
- LordChaos
- Lid
Op die site staat inderdaad exact hetzelfde wat ik in mijn boek gelezen heb. Zoals ik al zei heb ik de heemkundekring gecontacteerd, de auteurs van het boek, van hen wacht ik nog op antwoord. Moest dit niets opleveren, ik heb een van Stevo een vereniging doorgekregen die mij hopelijk kunnen verder helpen. Nog bedankt daarvoor Stevo
.

"Quand les riches se font la guerre, ce sont les pauvres qui meurent." - Jean Paul Sartre
- LordChaos
- Lid
Ik ben er ondertussen al achter dat het een Duits vliegtuig is en dat de bemanning het overleefde. Ik ga nu nog eens rondvragen of er nog ooggetuigen zijn die mij meer kunnen vertellen.
"Quand les riches se font la guerre, ce sont les pauvres qui meurent." - Jean Paul Sartre
- Panzer Meyer
- Lid
- Contacteer:
Ik werk voor een museum die vliegtuig wrakken bergt en tentoon stelt, als je er wat meer gegevens van stuurt kan ik het daar na laten kijken, ze hebben al aardig wat informatie erover kunnen vinden.
http://tanks1.hyves.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Lid
hallo,
ik vroeg me af of jullie (LordChaos) intussen al meer info ontvangen hebben over dat vliegtuig dat toen in juni 1944 is neergestort in Ravels ?
groetjes,
ik vroeg me af of jullie (LordChaos) intussen al meer info ontvangen hebben over dat vliegtuig dat toen in juni 1944 is neergestort in Ravels ?
groetjes,
- LordChaos
- Lid
Buiten dat het (vermoedelijk) Duits vliegtuig is dat niet tot de Nachtjagd behoorde weet ik er jammer genoeg niets meer over.
-
- Lid
- LordChaos
- Lid
Jij ook