Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Die ik bedoel is een Monster...zie mijn link ik weet echt wel wat ik bedoel.
Fritz-X ja klopt, prototype bom hebben ze er 500 van moeten gooien voordat ze wisten hoe het moest
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
coco schreef:Die ik bedoel is een Monster...zie mijn link ik weet echt wel wat ik bedoel.
Fritz-X ja klopt, prototype bom hebben ze er 500 van moeten gooien voordat ze wisten hoe het moest
Dit had toch een serieus probleem geworden qua motorisering. Te traag en het verbruik is buiten proporties. De door hun toegepaste blitzkrieg is dan gelijk om zeep geholpen.
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
De blitzkrieg was allang buitenbeeld toen deze tank in beeld kwam, deze tank(s) waren bedoeld om het rijk te verdedigen, aangezien Hitler niet geloofde in het feit dat hij verslagen kon worden heeft hij alle plannen samen met stg43/44 bijv. van tafel geschoven.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
coco schreef:Die ik bedoel is een Monster...zie mijn link ik weet echt wel wat ik bedoel.
hoezo de lol smiley erbij?
en bron van 500 mislukkingen?