Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Och ja, in feite maakt het niet veel verschil. Telkens als je belt met je mobiel of sms't, kunnen ze ongeveer zien waar je jezelf ophoud. Als je pint weten ze wat je levenspatroon zo ongeveer is (in welke buurten/steden je veel komt). Als je chipt dan weten ze weer waar je bent. Ze weten in wat voor winkel je bent geweest en met een beetje mazzel (voor hun) weten ze ook nog wát je gekocht hebt.
Dus tsja, identificatieplicht, dat kan er ook nog wel bij
jacob schreef:Ohw jij bent ook zo'n gabber geweest zekers?..met van dat whoemm whoemm muziek.
Voor de zekerheid: het betreft het kaalscheren van mensen die heulden met de vijand, waar Marloes aan refereerde. En ik "Wéér" op reageerde (inclusief gemene smiley), in de betekenis van "Alweer"
Het was en is nooit mijn bedoeling geweest jou (Marloes) ergens voor uit temaken, het is wel bijzonder dat je gabber bent maar goed das jou muzieksmaak en dat is je gegund.
Ik ben trouwens van mening dat het sofinummer op ieders voorhoofd getattoëerd moet worden, dat mag ook in streepjescode (das makkelijker voor de agentjes......)