verslagen

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie

Denk je dat frankrijk verslagen was na de overgave?

ja
4
44%
nee
5
56%
 
Totaal aantal stemmen: 9

alejandro
Lid
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 jun 2004, 19:52

verslagen

Bericht door alejandro »

zie poll
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Allerminst, het patriotisme begon pas goed en wel na de overgave. Het Franse verzet was zeer krachtig en velen wilden de Vrije Fransen zo snel mogelijk vervoegen.

Ik verplaats dit onderwerp anders even naar algemeen.
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

Alejandro, als je je vragen eens centreerde? En even uitlegde waarom je die vragen stelt? Ik vind het er iets teveel op lijken dat wij jouw huiswerk zitten te maken en dat is niet de bedoeling.
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
alejandro
Lid
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 jun 2004, 19:52

Bericht door alejandro »

nee dat is niet waar alleen die vraag van japan was voor mijn eindwerk dit is voor mijn plezier zo kan ik weten wat jullie over frankrijk denken
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

Sorry als ik cru ben, maar ik vind het een beetje domme vraag. Als een land zich overgeeft lijkt het me vrij duidelijk dat het verslagen is <duh>
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
alejandro
Lid
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 jun 2004, 19:52

Bericht door alejandro »

ja je hebt gelijk anders formuleren is na de wapenstilstand van 22 juni denken jllie dan frankrijk was verslagen
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Tip: alejandro Kijk wat je typt er missen wat letters en niet alleen hier in dit topic
alejandro
Lid
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 jun 2004, 19:52

Bericht door alejandro »

ja je hebt gelijk anders formuleren is na de wapenstilstand van 22 juni denken jullie dan frankrijk was verslagen
Gebruikersavatar
LKP
Lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 apr 2003, 20:34
Contacteer:

Bericht door LKP »

Wat denk je zelf (serieus)?
Plaats reactie