...En ik zie het nut niet van die informatie en vraag dus waarom. Mag dat?Dodo schreef:ik meld gewoon waar mijn voorkeuren naar uitgaan, mag dat niet?
SS Kaarsen houder
-
- Lid
- Dodo
- Lid
ja dat mag... En ik zie het nut niet van deze discussie, mag dat?Die andere Timo schreef:...En ik zie het nut niet van die informatie en vraag dus waarom. Mag dat?Dodo schreef:ik meld gewoon waar mijn voorkeuren naar uitgaan, mag dat niet?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
- Dodo
- Lid
nee, hier ga ik meestal ook niet op in...Die andere Timo schreef:Een soortgelijke reaktie:
Goh, Himmler gaf graag een kandelaar kado. Wat is'tie lelijk. Doe mij maar een DVD van Saving Private Ryan.
Komt dit zinvol over?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
-
- Lid
-
- Lid
...waarom plaats je zelf dan wel zulke reakties?Dodo schreef:nee, hier ga ik meestal ook niet op in...
De thread gaat over de Julleuchter en het feit dat dit destijds een kado van Himmler was. Het heeft dan helemaal geen nut om te vermelden wat voor, in deze thread totaal irrelevante, kado's je tegenwoordig graag zou krijgen.
- Dodo
- Lid
omg, zit je iedereen zo op de huid?Die andere Timo schreef:...waarom plaats je zelf dan wel zulke reakties?Dodo schreef:nee, hier ga ik meestal ook niet op in...
De thread gaat over de Julleuchter en het feit dat dit destijds een kado van Himmler was. Het heeft dan helemaal geen nut om te vermelden wat voor, in deze thread totaal irrelevante, kado's je tegenwoordig graag zou krijgen.
-
- Lid
- Dodo
- Lid
wat is er nu zo erg aan het feit dat je s een keer beter moet lezen... Dat heb ik gisteren ook meerdere malen gehoord, en ik sprong ook niet meteen uit me slof...Die andere Timo schreef:Eerst post je irrelevante informatie. Als ik dan per ongeluk de verkeerde interpretatie hieraan geef omdat ik denk dat het info was die er wel toe doet in deze thread, krijg ik op mijn bord dat ik het beter moet lezen, Tsja, dan krijg je het van mij op je bord.
-
- Lid
Dat was geen irrelevante informatie, in tegenstelling tot jouw "ik heb liever een M43 tunic" opmerking. Ik heb liever een Counting Crows CD, maar daar ga ik ook niet over praten in een thread over de Julleuchter.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
-
- Lid
-
- Lid