Wat voor een voertuig is dit?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.

Moderator: rood

Plaats reactie
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

even een off-topic vraagje.. Heb jij airpower nog steeds?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Nee, Na iets van 120 delen zeiden ze dat het compleet was, wat nogal meevalt in mijn ogen aangezien er veel meer vliegtuigen zijn dan zij beschreven hebben en sommige delen bijna leeg waren.
Ik weet niet of ze een vervolg hebben gemaakt, maar ik heb de eerste 120 delen compleet inclusief video's. Het is bij lange na niet zo compleet als ze pretenderen, maar het is wel een mooi en interessant naslagwerk. Op een paar foutjes na redelijk correct volgens mij.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
barry
Lid
Contacteer:

Bericht door barry »

Sjoerd schreef:Voor de volledigheid hier een plaatje van een Dornier 24. Dornier was overigens een volledig Duits vliegtuigmerk, en geen Nederlands naar mijn beste weten.
Dornier was inderdaad een volledig Duits vliegtuigmerk, de Dornier Do-24 was echter speciaal voor de Nederlandse Marine ontwikkeld (1934).
-F.U.B.A.R-
Plaats reactie