Vraagje...

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
junior
Lid
Contacteer:

Vraagje...

Bericht door junior »

Beste,
Ik heb op de home pagina van dit forum gelezen dat hier "experts" welkom zijn. Wat zijn volgens jullie "experts"? Wanneer ben je "expert", etc.
Groeten,
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Wilco Vermeer
Lid
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

Dat vraag ik me al heel lang af. Ik denk dat ik me wel een expert kan noemen op diverse Wo2 vlakken (als auteur en verzamelaar), maar ben zeker niet een expert binnen de ingeweiden van dit forum :lol:
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
barry
Lid
Contacteer:

Bericht door barry »

Vanuit een ander, vrij recent, topic:
Proos schreef:Beste allemaal,

Zoals jullie wellicht gezien hebben is de functie "expert" op dit forum verdwenen.

Nu het forum aan het groeien is en steeds meer leden - met veel kennis - meehelpen in het vragenonderdeel is het niet meer zo nodig om deze statussen nog te gebruiken.

Daarnaast suggereerde de status onbedoeld dat de betreffende gebruiker "meer" zou zijn dan een ander, wat absoluut niet de bedoeling was. De uitvoerige motivatie achter de status (die destijds leesbaar was in de forumregels) werd niet altijd opgemerkt.

Op het moment wordt nog bekeken of het zinvol (en mogelijk) is om het beroep zichtbaar te plaatsen naast de posts, zodat geschiedenis leerkrachten en historici voor jeugdige bezoekers herkenbaar zijn.

Mocht ergens nog iets aangetroffen worden dat betrekking heeft tot de oude experts, dan hoor ik dat graag (bijvoorbeeld een uitleg die daar nog aan refereert).

Groeten
Proos
-F.U.B.A.R-
Plaats reactie