Inkopers

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Comrade
Lid
Berichten: 853
Lid geworden op: 25 dec 2011, 21:37
Locatie: Leiden

Inkopers

Bericht door Comrade »

Hallo,

Weet een van jullie of er ook inkopers zijn in Nederland zijn en/of dat butschek ook inkoopt :?:

Alvast bedankt _/-\o_

Comrade
''Drann, drauf, drüber!''
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

Re: Inkopers

Bericht door wvd »

Butschek koopt ook in heb onlangs nog een deal gesloten met hem.In nederland zijn er ook dealers die inkopen gewoon mailen met wat je hebt

Mag ik vragen wat je weg wilt doen zelf wil ik ook nog wel eens wat inkopen :wink:
Gebruikersavatar
rammsander
Lid
Berichten: 1011
Lid geworden op: 31 mar 2010, 15:25
Gegeven: 12 keer
Ontvangen: 9 keer

Re: Inkopers

Bericht door rammsander »

Ben ook wel benieuwd als het je iets wilt laten inkopen!
Eripiendo victoriae prosum. "Al helpende dien ik de overwinning"

http://oorlogsleven.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Inkopers

Bericht door Kugelblitz »

Tarnmilitaria, Hiscoll, Militariaplaza zijn Nederlandse dealers die wellicht wel interesse zouden kunnen hebben. Op Weitze zou ik niet rekenen, aangezien die vooral op zoek zijn naar bijzondere stukken.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Comrade
Lid
Berichten: 853
Lid geworden op: 25 dec 2011, 21:37
Locatie: Leiden

Re: Inkopers

Bericht door Comrade »

Bedankt allemaal!

Het leek me gewoon interessant om te weten, want er zijn veel website's waar ze WO2 verkopen maar bij weinigen staat dat ze ook inkopen. Ik ben nieuw in deze magische wereld :mrgreen: en ik heb / ga nog niks verkopen.

Groet(en)
Comrade
''Drann, drauf, drüber!''
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Inkopers

Bericht door Kugelblitz »

Comrade schreef:Bedankt allemaal!

Het leek me gewoon interessant om te weten, want er zijn veel website's waar ze WO2 verkopen maar bij weinigen staat dat ze ook inkopen. Ik ben nieuw in deze magische wereld :mrgreen: en ik heb / ga nog niks verkopen.

Groet(en)
Comrade
Ga er wel vanuit dat de meesten niet staan te wachten op ruil/inkoop van kleine veelvoorkomende dingen. Bij een grote collectie of bijzondere stukken hebben ze soms wel interesse, maar dan ook voor een prijs onder de marktwaarde. Particulier kun je beter verkopen op fora zoals dit of op Marktplaats.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

Re: Inkopers

Bericht door wvd »

Kugelblitz schreef:
Ga er wel vanuit dat de meesten niet staan te wachten op ruil/inkoop van kleine veelvoorkomende dingen. Bij een grote collectie of bijzondere stukken hebben ze soms wel interesse, maar dan ook voor een prijs onder de marktwaarde. Particulier kun je beter verkopen op fora zoals dit of op Marktplaats.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Ja dealers moeten ook hun brood verdienen dus zullen nooit marktprijzen betalen.Marktplaats is ook al geen beste site veel lol en euro bieders.Helaas gaat mp steeds verder achteruit mensen die daar bieden doen zelfs al moeilijk als ze 88 cent verzendkosten moeten betalen.
Plaats reactie