Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kan je voor de leken uitleggen wat SPW's zijn? Het herinnert mij aan mijn studie Sociaal Pedagogisch Werk, maar ik denk niet dat jij sociaal pedagogisch werkers bedoelt...
SPW is mogelijk de afkorting voor Schwerer Panzerspahwagen, gepantserd verkenningsvoertuig.
De Langemarck, Divisie noch Sturmbrigade, had er geen. Tenminste, ik kan er geen terugvinden in gelijk welke effectieven. Stug III's waren er natuurlijk wel.
ja bedankt Timo, een Schützenpanzerwagen, ik dacht gelezen te hebben in het boek 'Vlamingen aan het Oostfront' dat ze zo eentje hadden, maar ben er niet zeker van.
Ik heb wel een serie ongepubliceerde foto's van Langemarck Schwimmers in Frankrijk 1942, maar over SPW's weet ik niets. Ben ook absoluut geen Langemarck kenner.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Michael, wat ben je eigenlijk met al die Leibstandarte/Ardennen vragen op AHF van plan? Ik kan de meeste zo beantwoorden maar dat gaat dan wel uit het archief dat ik heb na zes jaar onderzoeken.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal