Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb een interresante site gevonden over de duitse helm. je kan hem HIER vinden. Het is helaas wel in tjechisch, maar omdat het grootste deel bestaat uit afbeeldigen is het nogsteeds veelzeggend.
Voor de beginnende verzamelaar erg handig!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Adrian schreef:Staan wel fouten op.
Ik zie daar modellen staan die men daar m16 noemen maar in feite m34 civiele modellen zijn.
aha, daar heb ik als beginnend verzamelaar niets aan. Welke fouten. alle M16's?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Koop geen helmen van deze kerel.
Hij is een fraudeur eerste klasse.
Ja sorry, dat had ik even moeten vermelden want dit hoor ik inderdaad wel vaker. Ik verzamel sowieso geen stahlhelmen, maar ik vind wel dat er goede period foto's op deze site staan.
Voor de duidelijkheid: ikzelf heb positieve noch negatieve ervaringen met deze verkoper, en ga dus alleen af op de opmerkingen van anderen.
Omdat mij is verteld dat het dezelfde persoon is achter de beide website's.
De ene is een informatieve website en de andere zijne verkoopsite.
Als dit niet het geval is dan ben ik zwaar verkeert geinformeert.
Maar de verkoopsite is een fraudeur.
En den andere,moest het toevallig iemand anders zijn is geen haar beter,daarom dat ik vermoed dat het één en dezelfde is.