Duitse Helmen

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
barry
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 04 apr 2004, 19:45
Contacteer:

Bericht door barry »

Ik heb inderdaad ook vaker gehoord dat het dezelfde persoon is achter beide websites, wat ik echter vreemd vind is dat op de "informatieve" site ook helmen worden aangeboden en dat dit compleet andere helmen zijn dan op de "verkoopsite".

Ik twijfel in ieder geval..............
-F.U.B.A.R-
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Twijfel mag er zeker zijn,ik ben ook niet 10000% zeker.
Maar waar ik wel zeker van ben is dat die persoon van die 'informatieve' site ook niet zuiver op de graad is (moest het iemand anders zijn).
Hij wilde geen ss helm terugnemen toen het een fake blijkte te zijn.
Hierover was er op germandaggers een topic en het was door veel bemiddeling van de eigenaar van germandaggers dat die persoon van die 'informatieve' site de helm wou terugnemen tegen de helft van de prijs.
Kun je nagaan dat hij zichzelf niet sympathiek had gemaakt als dealer.
Om het verhaal kort te maken,hij heeft uiteindelijk onder druk de helm volledig terugbetaald.
En dat was niet het enige probleem dat iemand had met hem.
Afijn,genoeg off topic geweest me dunkt. :-)

Adrian.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Heey Adrian, ik ben nog druk bezig om mn foto's op mn site te zetten maar dit is in in ieder geval de paradehelm (zonder embleem dan) http://wilk.wpk.p.lodz.pl/~whatfor/helm_paradehelm.htm

Maar op een beurs is verteld dat deze waarschijnlijk van de SS is geweest. Ik heb er 40 euro voor betaald op een rommelmarkt. Dat is denk toch niet te duur?? Vanaf nu weer ontopic, srry :lol: :lol:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Pappilon
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 jul 2004, 23:37
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Bericht door Pappilon »

Kan je zo iemand niet aangeven dan bij een instantie. Zo iemand drijft alleen maar de pijzen op.
Ik ben op zoek naar spullen die door de Fallschirmjagers (ww2) gebruikt zijn. Dit mogen ook copieen zijn.

Boeken, uitrusting, wapens, documenten, fotos
Plaats reactie