Mocht iemand zo'n schep tegen komen in een boek dan hoor ik het graag via een PB.
Aanpassingen aan uitrusting was inderdaad niet ongewoon bij US paratroopers. Vaak werd dit om paktische redenen gedaan.101airborne! schreef:Zoals ik al zei heb ik hem zonder straps gezien in een musea in Normandië,volgens een engels forum zijn die straps er zelf opgezet iets wat wel vaker volgens de leden van dat forum werd gedaan. Of het wel of geen paratrooper item is ben ik niet zeker zoals ik al eerder heb gezegd. Er zullen in boeken waarschijnlijk wel scheppen staan zonder de straps. Ik Zal dus mijn woord terug nemen. Het is geen para schep maar wel een amerikaanse gedateerde pioshop. En voor 8 euro is dat natuurlijk een erg leuk koopje.![]()
Mocht iemand zo'n schep tegen komen in een boek dan hoor ik het graag via een PB.
hoeft niet... ik heb ook 3 carbine ammo pouches met een ring eraan bevestigd.101airborne! schreef:Als iets is door gebruikt dan is het toch opnieuw gestempeld?
Dutchy1997 schreef: Nu nog mijn eigen probleem. Ik woon in de buurt van Veenendaal, Ede, Barneveld, etc. En dit is de zogenoemde ''Bible-belt''. Nou is daar helemaal niks mis mee ondanks dat ik niet naar de kerk ga, maar op verzamelgebied is het gewoon uitermate vervelend (zacht uitgedrukt). Mensen WILLEN hier gewoon niks hebben van de oorlog, terwijl er hier in de buurt een paar grootse dingen hebben plaatsgevonden (de slag om de Grebbeberg, luchtlandingen Market Garden op de Ginkelse heide etc.). Kent iemand van jullie misschien een contactpersoon hier uit de buurt met militaria voor een goeie prijs? Ik zou dit héél erg waarderen.