Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is iemand op de laatste foto zijn contactlens kwijt?
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Bij foto 1 lijkt het wel of ze een mijn hebben opgegraven en dat die ene man een metaaldetector vast heeft.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Het eerste woord eindigt volgens mij op übung en dat betekent oefening. Verder kan ik je helaas niet helpen.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Op de eerste foto zijn ze inderdaad iets aan het opgraven, op de derde lijkt het me gewoon militaira dril, zo van : "LIGGEN", als er voorbeeld een bom inslaat ofzo
Volgens mij zijn ze op de derde foto allemaal aan het luisteren wat de 3 mannen op de achtergrond te vertellen hebben, ze liggen er namenlijk allemaal vrij ontspanne bij.. maar ik hoor toch graag jullie ideeen
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.