Condoom verbod door Katholieke Kerk.

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

ze moeten condooms uitvinden met koorknaapjessmaak..dan keuren ze het vast wel goed!....hahaha :lol:
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

haha, je, kheb het ook gehoord:P of een condoom in de vorm van een kruis
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Ik moet wel even eerlijk kwijt dat ik het uiterlijk vertoon van het katholieke gebeuren wel mooi vind om te zien, de kerken en alles wat er om toe gebeurt kan mijn goedkeuring wel wegdragen maar zoals in het vraagstuk betreft de condooms vind ik het een zwaar verouderd instituut dat verroest is en blijven steken in de donkere middeleeuwen.
En ik ben blij dat er mensen geloven...anders kon je niet zoveel militaria verzamelen :P
Gebruikersavatar
Ruben
Lid
Berichten: 778
Lid geworden op: 11 jul 2004, 21:55
Locatie: België, Aalter

Bericht door Ruben »

En ik ben blij dat er mensen geloven...anders kon je niet zoveel militaria verzamelen :P
:?
War is something human...
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Ruben schreef:
En ik ben blij dat er mensen geloven...anders kon je niet zoveel militaria verzamelen :P
:?
TJa..er wordt toch gezegd dat meeste oorlogen komen door het geloof?...en zonder die oorlogen zou er ook niet zoveel militaria zijn.
Gebruikersavatar
Ruben
Lid
Berichten: 778
Lid geworden op: 11 jul 2004, 21:55
Locatie: België, Aalter

Bericht door Ruben »

**euche** WoII werd niet veroorzaakt door toedoen van het geloof toch :? . En WoI ook al niet
War is something human...
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

dat heb ik ook niet gezegd......
Gebruikersavatar
Ruben
Lid
Berichten: 778
Lid geworden op: 11 jul 2004, 21:55
Locatie: België, Aalter

Bericht door Ruben »

eh ja maar de meeste militariaverzamelingen betreffen WoII en WoI, en die zijn beide nietverozaakt door een geloofsconflict
War is something human...
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Bedenk wel dat het geloof als rechtvaardiging voor een oorlog wél een grote rol heeft gespeeld in WOII
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Dit allen heeft niet veel meer te maken het het condoom verbod door de Katholieke Kerk. Graag ontopic blijven.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Plaats reactie