Twijfels over vliegtuig op Pentagon?
-
- Lid
- Miesjel
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
je brengt me op een idee......zal de link ff naar een medeverzamelaar sturen..is een echte patriot..haha..zal hij uit zijn dak gaanDie andere Timo schreef:Ik weet niet hoe serieus de Amerikanen dit nemen maar anders kan het een behoorlijke bom (no pun intended) onder de herverkiezing van Bush zijn.
-
- Lid
Destijds heb ik me daar ook al het hoofd over zitten breken. Het lijkt me uitgesloten dat de schade aan het Pentagon werd aangebracht door een lijnvliegtuig van die omvang. Als ik me niet vergis zijn er zelfs geen wrakstukken van het vliegtuig te zien op de vele foto's? Of zijn die ondertussen wel opgedoken? Maar het gedacht dat er een of andere samenzwering achterzit lijkt me al even dwaas. Nu ja, er pleiten gek genoeg meer argumenten vóór een of andere "government conspiracy" dan tégen.
Hier is een link die ik kon opdiepen: het vliegtuig lijkt wel verdwenen!
http://www.asile.org/citoyens/numero13/ ... urs_en.htm
Hier is een link die ik kon opdiepen: het vliegtuig lijkt wel verdwenen!
http://www.asile.org/citoyens/numero13/ ... urs_en.htm
-
- Lid
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Interessante film, maar of er waarheid in zit?
Het is inderdaad vreemd dat je geen wrakstukken ziet van het vliegtuig. En het is misschien aannemelijker dat een soort raket het gebouw heeft geraakt. Maar goed, ik zou de bewijzen graag willen zien dat er wel een vliegtuig in het gebouw is geboord.
Het is inderdaad vreemd dat je geen wrakstukken ziet van het vliegtuig. En het is misschien aannemelijker dat een soort raket het gebouw heeft geraakt. Maar goed, ik zou de bewijzen graag willen zien dat er wel een vliegtuig in het gebouw is geboord.

"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
- barry
- Lid
- Contacteer:
Zaten er ook nog mensen in dat (zogenaamde) vliegtuig? Ik mag toch aannemen dat er bij een lijnvliegtuig een soort van lijst bestaat waarop alle passagiers zijn opgenomen? Indien deze mensen daadwerkelijk vermist zijn waar zijn zij dan gebleven indien het vliegtuig niet in het Pentagon is gecrasht?
-F.U.B.A.R-
- Daan S.
- Lid