hallo ik heb vorige week een doosje gevonden met allemaal Nederlandse badges/onderscheidingen?
maar ik zou niet weet waar ze voor staan of welk jaartal..? zouden jullie mij misschien kunnen helpen
Alvast bedankt!
Gr Jarno.G
Nederlandse badges/onderscheidingen?
- Jarno.G
- Lid
- Charly1975
- Lid
Re: Nederlandse badges/onderscheidingen?
Lijkt op Marchaussee m.i.
Echter ben ik geen kenner, dus laat een daadwerkelijke kenner (en die zitten hier als het goed is nog) het maar bepalen.
Echter ben ik geen kenner, dus laat een daadwerkelijke kenner (en die zitten hier als het goed is nog) het maar bepalen.
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 51 keer
foto 1: manchetknopen grenadiers naoorlogs
foto 2: embleem grenadiers. Zitten er pootjes achter of soldeer dat wijst op vroegere pootjes?
foto 3: baretembleem grenadiers naoorlogs
foto 4: schouderembleem tot beginjaren 60 van de intendance, met splitpen, mooi hoor!
foto 5: marechaussee, ingedeukt, naoorlogs.
foto 6: mutsembleem Nederlandse eenheden, manschappen, tot ongeveer 1946/47, ook mooi!
foto 2: embleem grenadiers. Zitten er pootjes achter of soldeer dat wijst op vroegere pootjes?
foto 4: schouderembleem tot beginjaren 60 van de intendance, met splitpen, mooi hoor!
foto 6: mutsembleem Nederlandse eenheden, manschappen, tot ongeveer 1946/47, ook mooi!
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
"Oh dear. How sad. Never mind."
- Jarno.G
- Lid
Op foto 2 is er spraken van vroegere pootjesErik schreef:foto 1: manchetknopen grenadiers naoorlogs
dus het meeste komt niet uit de tweede wereldoorlog?
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 28 keer
- Contacteer:
Alles na-oorlogs, behalve misschien de petleeuw op de laatste foto. Plaats eens een foto van de achterkant?