Wat vinden jullie hier van?
-
- Lid
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 62 keer
- Ontvangen: 107 keer
Re: Wat vinden jullie hier van?
Zelf zie ik ook niet zo het nut in van dit soort filmpjes. Als het je echt stoort dan kun je misschien een klacht indienen bij YouTube en vragen of ze het filmpje verwijderen.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
- uniformverzamelaar
- Lid
Als het je stoort moet je er niet naar kijken.
Mij stoort het niet maar zou er zelf niet naar kijken. Het brengt niets bij.
Samen met Graaff misschien een klacht indienen
Mij stoort het niet maar zou er zelf niet naar kijken. Het brengt niets bij.
Samen met Graaff misschien een klacht indienen
Groeten
GuY
We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
GuY
We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
- Charly1975
- Lid
Er zijn zoveel filmpjes over Hitler te vinden, denk eens al die parodieën die gemaakt zijn n.a.v. de scene uit 'Der Untergang'. Met betrekking tot het filmpje, sommige mensen vinden dat leuk, als het betere kwaliteit van het geluid was had ik het wellicht ook nog aardig gevonden. Maar storen doe ik me er zeker niet aan. Tip: een dislike geven en indien je het echt storend vind dan een klacht bij YouTube indienen.
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- vakman
- Lid
Vind die niet leuk nee. Deze daar integen wel https://www.youtube.com/watch?v=nqE306UqZrQ
- asjemenou
Zoals al eerder gezegd zie ik niet zo het nut in van dit soort filmpjes.
Wat heeft Blondie (Deborah Harry) of haar song "Call me" gemeen met de Duitse Wehrmacht?
Het nummer "Call me" is overigens de title song van de 1980 film "American Gigolo". Zoals de titel al doet vermoeden gaat deze film over totaal iets anders.
Wat heeft Blondie (Deborah Harry) of haar song "Call me" gemeen met de Duitse Wehrmacht?
Het nummer "Call me" is overigens de title song van de 1980 film "American Gigolo". Zoals de titel al doet vermoeden gaat deze film over totaal iets anders.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 51 keer
Je bent niet de enige. Filmpje is verwijderd.Vriend van jan m schreef:Wat vinden jullie van dit soort videos?
https://youtu.be/--digfdq5Xs
Zelf vindt ik dit belachelijk
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
"Oh dear. How sad. Never mind."
Ik vind deze video nog enigszins 'leuk' maar de eerste video van vriend van jan m slaat nergens op.vakman schreef:Vind die niet leuk nee. Deze daar integen wel https://www.youtube.com/watch?v=nqE306UqZrQ
Oh ja Erik als ik op de link klik krijg ik de video gewoon te zien alleen met de waarschuwing dat hij aanstootgevend is.
Blondi was de naam van Hitlers laatste herdershond.asjemenou schreef:Zoals al eerder gezegd zie ik niet zo het nut in van dit soort filmpjes.
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
- asjemenou
Dat klopt. Hoewel er een gerucht is dat de groep Blondie haar naam ontleent zou hebben aan de naam van Hitlers herdershond is hier geen bewijs van.
De officiële verklaring is dat de naam van de groep is gekozen vanwege de blonde haren van de zangeres Deborah Harry. Ze werd vaak aangesproken met de uitroep; "Hey, Blondie".
Oorspronkelijk heette de groep Angel and the Snake maar deze naam hebben ze in oktober 1974 gewijzigd in Blondie.
De officiële verklaring is dat de naam van de groep is gekozen vanwege de blonde haren van de zangeres Deborah Harry. Ze werd vaak aangesproken met de uitroep; "Hey, Blondie".
Oorspronkelijk heette de groep Angel and the Snake maar deze naam hebben ze in oktober 1974 gewijzigd in Blondie.
Kende het gerucht maar lijkt mij totaal geen hout te snijden.asjemenou schreef:Dat klopt. Hoewel er een gerucht is dat de groep Blondie haar naam ontleent zou hebben aan de naam van Hitlers herdershond is hier geen bewijs van.
Een overeenkomst met de film American Gigolo is wat de mannelijke hoofdrol speler deed met zijn clienten deed Adolf en trawanten figuurlijk met andere landen.
Maar dat zal waarschijnlijk niet de overeenkomst zijn die de maker in gedachten had. Eerder de beat en snelheid van het lied past bij de beelden.
And not all the monkeys are in the zoo.