Zib-militaria Ervaring

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Wes96
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 apr 2018, 17:58

Zib-militaria Ervaring

Bericht door Wes96 »

Beste Forumleden. Ik ben hier nieuw dus ik zal mij even voorstellen. Ik ben Wesley Jansen en al van jongs af aan geïnteresseerd in de militaria vooral de WO2. Mijn reden dat ik dit onderwerp open is om jullie ervaringen te horen over Zib-militaria. Heb hier in totaal 2x wat van besteld en is alles ook binnengekomen. Mijn laatste bestelling van 04-04-18 vond ik wat minder. Heb toen geprobeerd te betalen via sofortüberweisung, Dit werkte op een of andere manier niet dus heb ik het geld overgeboekt naar hun. De dag erna (05-04-18) heb ik op hun site gekeken en op mijn account mijn orde bekeken. Hier stond toen bij Order was received 04/04/2018 (18:37)
Rejected 05/04/2018 (08:12)
In process 05/04/2018 (08:03)
Geen idee wat rejected betekende bij hun dus een mail heen gestuurd. Na 2 dagen niks gehoord te hebben weer een mail heen gestuurd. Ook geen reactie. Geprobeerd te bellen maar dat was een voicemail met de boodschap dat je voor vragen naar info@zib-militaria.de moet mailen. Maar hier kreeg ik dus geen antwoord van dus heb ik op 10-4-18 na versand@zib-militaria.de een mail gestuurd met de tekst en uitleg van mijn order. Dat ik het geld op 04-04-18 heb overgemaakt na hun bank en daarna nooit meer wat van hun heb vernomen. Ook erbij gezet dat als ik geen antwoord kreeg ik de koop moest ontbinden. Tot mijn verbazing op 11-4-18 om 09:07 een bericht met de tekst Dear customer, your order has been sent with the following tracking:
Xxxxxx
Thanks for your order at ZIB!

Viele Grüße/ Best regards

Alex von zib-militaria.de

Zelfde dag lag het pakket ook op de stoep. Ik vind het zo jammer dat bedrijven en vooral zib-militaria die een hoge rating hebben geïnteresseerde klanten niet beantwoorden, terwijl zij juist bekend staan om hun goede klantenservice. Ik weet ook niet of ik hier de volgende keer nog wat ga bestellen. Maar dit is dus mijn niet zo fijne ervaring. Ben benieuwd hoe zib-militaria jullie bevalt!
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2343
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: Zib-militaria Ervaring

Bericht door CollectorWo2 »

Als ik reviews zie is niet iedereen tevreden.
Rejected betekend afgewezen/geannuleerd.
Wes96
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 apr 2018, 17:58

Re: Zib-militaria Ervaring

Bericht door Wes96 »

Ah oké, Bedankt thunder!
Plaats reactie